Maak me weer een beetje zorgen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi Dames..

    Ik maak me weer een beetje zorgen.. :oops:

    Voor zondag voelde ik ons beebje best hard trappen maar na zondag is dit nogal minder geworden.. voel het wel eens een keer, maar niet zo actief meer als vorige week. ben vorige week donderdag bij de vk geweest en alles was goed, ook t hartje klopte mooi!

    Heb zondag wel een (strakke) positie legging aangehad, maar hier kan het toch niet aan liggen. beeb word toch beschermd door vruchtwater?!

    Herkent iemand dit? Wil niet om elke wissewasje vk bellen.. maar vind dit toch beetje eng..

    Liefs Danielle
     
  2. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Als jij ongerust bent zou ik toch de vk bellen.
    die kan je meer gerust stellen dan wij.
     
  3. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
     
  4. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Het is op zich wel normaal om je kindje wat minder te voelen af en toe, pas vanaf 28 weken moet je het meerdere keren per dag voelen.
    Minder hard is ook niet heel gek, als het net even wat anders is gaan liggen.

    Leggings/strakke broeken/etc. hebben geen invloed op je kindje, tenzij je natuurlijk een stalen korset aantrekt ;)
     
  5. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Wat ik ook nog wilde zeggen, is dat mijn kindje ook gedraaid leek en vorige week meer naar buiten trapte en je het zelfs al lichtjes kon zien.
    Daarna is ie gedraaid en voelde ik van binnen wat vreemd gerommel en naar mijn blaas, maar de echte trapjes waren er een poosje niet meer.
    Toen dacht ik ook even....
    Maar sinds een paar dagen weer echte trapjes ;)
     
  6. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Dank jullie wel Dames

    haha ja ben soms echt zo`n onzekere doos :oops:
    m`n placenta lag ook wel aan de voorkant.. kan die draaien? dat het op die plek minder word ofzo..

    ik voel het af en toe maar gewoon niet meer zo hard als vorige week.. vind het gewoon beetje vreemd.. maar ja we zijn nog niet bij week 28 he..

    Groetjess
     
  7. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Oh Dot nu lees ik je bercihtje op t zelfde moment geplaats.. Dank je wel voor je antwoord. wacht het nog ff af.. blijft het zo dan ga ik misschien toch ff een belletje doen.. ( voor de zekerheid )

    Liefs danielle
     

Deel Deze Pagina