Heeft er iemand SPIJT van kunstgras?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1981Mama, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Wij zitten ook te denken aan een stuk kunstgras in de tuin (een stukje van 4 x 4) maar vroeg mij of je ook last heb van onkruid op het kunstgras (wat er op of door groeit)?

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik heb het nu 4 jaar, ik had het 100 jaar eerder moeten doen...
    Zorg er wel voor dat je goede kwaliteit hebt met mosdraad erin en schuim eronder!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Alleen op 1 randje, aan de zijkant waar ook de klimop staat. Maar dat trek je d'r zo uit.

4. Poppy4

Poppy4 Bekend lid

13 jan 2016
    707
    480
    63
    Ja, wij hebben spijt, maar alleen op de hete dagen. Het gras wordt dan namelijk ontzettend warm, waardoor je er niet meer met blote voeten op kunt lopen/ekker op kunt liggen.

Nu moet ik wel bekennen dat we niet helemaal slim bezig geweest zijn door ons niet eerst even te verdiepen in welk soort kunstgras we neer moesten leggen, we hebben het advies van de tuinier aangenomen en klaar. De rest van het jaar zijn we er tevreden over ;)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Bij ons groeit er heel soms wat onkruid op, aan de zijkant nog wel eens gras of een paardenbloem en die laat ik soms gewoon een tijdje staan, omdat het dan nog echter lijkt.

6. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Dank jullie voor het antwoord, dat valt dus inderdaad erg mee. Weer wat wijzer geworden. Gaat het denk ik dus kunstgras worden!

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113

oh dat is zonde! Dan heb je inderdaad de verkeerde besteld. Hier ligt het nu voor de 4e zomer en nog altijd even blij mee.
    Aan de kant waar ook de platen naast staan groeit wel wat onkruid. Maar ik had het bespoten met azijn en dan is het zo weg

Deel Deze Pagina