Wij zitten ook te denken aan een stuk kunstgras in de tuin (een stukje van 4 x 4) maar vroeg mij of je ook last heb van onkruid op het kunstgras (wat er op of door groeit)?
Ik heb het nu 4 jaar, ik had het 100 jaar eerder moeten doen... Zorg er wel voor dat je goede kwaliteit hebt met mosdraad erin en schuim eronder!
Ja, wij hebben spijt, maar alleen op de hete dagen. Het gras wordt dan namelijk ontzettend warm, waardoor je er niet meer met blote voeten op kunt lopen/ekker op kunt liggen. Nu moet ik wel bekennen dat we niet helemaal slim bezig geweest zijn door ons niet eerst even te verdiepen in welk soort kunstgras we neer moesten leggen, we hebben het advies van de tuinier aangenomen en klaar. De rest van het jaar zijn we er tevreden over
Bij ons groeit er heel soms wat onkruid op, aan de zijkant nog wel eens gras of een paardenbloem en die laat ik soms gewoon een tijdje staan, omdat het dan nog echter lijkt.
Dank jullie voor het antwoord, dat valt dus inderdaad erg mee. Weer wat wijzer geworden. Gaat het denk ik dus kunstgras worden!
oh dat is zonde! Dan heb je inderdaad de verkeerde besteld. Hier ligt het nu voor de 4e zomer en nog altijd even blij mee. Aan de kant waar ook de platen naast staan groeit wel wat onkruid. Maar ik had het bespoten met azijn en dan is het zo weg