Wij zijn druk op zoek naar een leuk geboortekaartje nu hebben we wel al wat ideeen op gedaan maar veel leuks vind ik er nie egt bij zitten. Vaak wil ik dat er dan net niet bij of dat er wel op hebben. Nu wil oemand 't kaartje wel ontwerpen voor ons maar dat kost al 150 euro dus dan nog drukken tja dat word een duur grapje denk ik dan? Maar nu wil ik het ook wel zelf proberen maar ben er helemaal niet goed in, en wil tog een mooi kaartje. Het idee is er wel maar nu..... Kan iemand mij tips geven hoe we te werk moeten gaan, wij willen een soort flyer maken zoals je vaak ziet liggen bij cafe's een aankondiging van een feest. xxx
ja daar hebben we ook min of meer 't idee van maar we wilen het net iets anders als daar op de site staat. Maar dat komt wel erg in de richting. xxx
Wij hebben ons kaartje zelf gemaakt bij www.geboortepost.nl. Hoe je echt een flyer zelf moet maken kan ik je zo echt niet zeggen, denk dat het wel te doen is maar dat je zelf wel een beetje handig moet zijn. Misschien dat je eens op internet kan surfen naar sites die zo'n soort kaarten verkopen, wie weet zijn ze een stuk minder duur dan waar je nu gekeken hebt. Of kijk eens op babygrafix.nl Succes
Wij hebben het kaartje zelf ontworpen. Ben benieuwd wat de recaties zien. De standaard kaartjes zijn zo gewoon vinden wij . Als jij met een kaartje of foto naar de drukker gaat kunnen ze 9 van de 10 keer afdrukken hoe jij het wilt hebben.
Wij heben ook de kaartjes bij geboortepost.nl gemaakt. Bij www.poobies.nl kan je ook hele leuke kaartjes maken, wel wat duurder.
wij hebben het ook zelf gedaan bij geboortepost. Erg leuke reacties op gehad en eigenlijk niemand die direct zag dat het een eigen ontwerp was. Maar als je alleen al 150 euro moet betalen voor het ontwerpen wordt het inderdaad een duur grapje. Dat was ik nog niet kwijt voor alle 80 kaartjes (incl. verzenden)
Ow dan moeten we dus echt zelf aan de slag met een drukker ofzo? Maar heeft er iemand al eens bij www.knetterleuk.nl kaartjes besteld? Zo ja was je er tevreden over? xxx
Wij hebben zelf onze trouwkaart ontworpen. Maak een idee, zorg dat je dit idee op de computer uitwerkt (tekeningen en teksten) Praat met de drukker en kies hier het matriaal, lettertypes en vraag hoe hij het aangeleverd wil krijgen. Je kunt zo zelf prima je kaart maken...
Wij hebben ook zelf ontworpen, een kartonnen geboortetegel, zie album. Gemaakt met behulp van photoshop..... Als je daar niet handig mee bent kan de dtp-er van de drukker je vast helpen....