Ik heb er eentje gevonden die hij fijn vindt! Daar ben ik blij mee want hij heeft enorme zuigbehoefde Ik heb nu difrax - 2 tot + 2 een lekker kleintje Van alle andere die ik heb geprobeerd ging hij kokhalzen terwijl er wel opstand vanaf 0 maand Wil jouw kindje ook maar een soort speentje? of gebruik je geen fopspeentjes?
Ja, hier ook alleen maar Difrax. Eerst inderdaad ook -2 tot +2 maand, daarna die van 0-6 maand, toen die van 6-12 maand (die gebruikt ze nog vaak) en nu een vanaf 12 maanden. Ze pakt ze allebei, maar de 6-12 maand vindt ze toch fijner. Hier alleen een speen bij het inslapen trouwens.
Eerst Bibi maar toen hij een half jaar was deed hij de speen in zijn geheel in zijn mond, doodeng! Dus vanaf een half jaar difrax dental. Hij krijgt de speen die past bij zijn leeftijd.
Wij hebben toen ze kleiner was wel een speentje aangeboden, maar ze wilde er niks van weten. Hier dus geen speen.
Mijn eerste wilde geen speentje, ging kokhalsen en vond het echt niks. Die is gaan duimen. Mijn jongste wil alleen difrax spenen. Hij moest ook kokhalsen van bibi spenen, difrax geen problemen mee.
Hier geen speen ook nooit aangeboden. Nu heel erg blij van, ik heb dr s nachts nooit uitgemoeten om een speen terug te drukken. Ze duimt wel maar eigenlijk alleen als ze gaat slapen of heel erg moe is.
Wij hebben wel een speentje aangeboden maar ze wilde er niets van weten. Nu slaapt ze met een knuffeltje met lange oren daarvan gaat er altijd 1tje in haar mond.
Hier begon ze met een Bibi, ging toen over op een Avent Free Flow en tut nu lekker op de 'gewone' Avent-spenen. Omdat ook deze week aan vervanging toe zijn heb ik nu een Hevea besteld. Komt morgen binnen... Ik hoop dat ze 'm pakt! Hij heeft dezelfde afplatting als de Bibi, maar ziet zoals bij die van Avent... Nog wat anatomischer zeg maar. Die pakte ze eerst prima... Ik hoop het!
Hier ook een mannetje dat lekker tut op zijn difrax-spenen. Hij krijgt ze alleen voor het slapen. Sinds kort wilt hij ze ook wel eens overdag, maar dat probeer ik zo veel mogelijk tegen te houden... Een speen is voor het slapen (of voor troost als hij zich bijvoorbeeld pijn heeft gedaan of ziek is)
Alle soorten geprobeerd, maar zonder succes. Even heeft ze difrax gewild, toen nog een keer paar dagen de bibi, daarna geen meer, bij alles kokhalzen. Nu wil ze alleen nog haar duim, nou ja eigenlijk meer paar vingers/vuistje wat in de mond gaat of onze pink....
Hier wilde ze eerst ook geen speen maar uiteindelijk toch blijven doorzetten en toen wilde ze hem wel. Ik hoef er nooit uit 's nachts om hem terug te geven.Ze valt 's avonds in slaap en de speen valt er uit en ze slaapt de gehele dag door zonder speen. Hier de Bibi speen.Ze heeft nu die van 6-12 mnd.
Hier wilde ze alleen difrax combi 0-6 (ze was toen een maand). Geen idee of ze ook andere zou accepteren. Moet nieuwe spenen hebben en denk dat ik de opvolger (6-12 maanden) maar koop. Hier alleen bij inslapen soms en in de auto.