Hier werken de zakjes knijpfruit erg goed. Mijn zoon drinkt ook bijna niet, haalt zeker de 150 ml niet. Zolang hij plasluiers heeft, is het goed!
Wat je hem kunt leren is via en rietje te drinken.. Hier dronken ze beide met 6mnd al eruit. Ik denk toeval want ze dronken beide gewoon. Doet hij dat niet, hem een rietje helemaal vullen met bv vanilla vla of its dergelijks en hem daarop laten sabbelen, dan krijgt hij snel genoeg door dat als uij zuigt er iets uitkomt. En dan gelijkhet rietje in een glas steken.. Hier gebruik ik ook een 360 graden beker, in het begin wist ze ook niet precies wat te doen, maar met eenbeetj dikkere siroop wel Uitbekers hebben ze hier beide ook nooit uit willen drinken.. ik heb er verschille de geprobeerd..
Hetlichtje , knijpfruit was een erg goede tip. Het werkt , jeeeej ! Elegance , de alpro soya vanille vla is in huis dus morgen gelijk proberen , bedankt voor de tip . Justy , een pakje drinken ga ik ook proberen , daar hoeft hij natuurlijk niet te zuigen maar kan ik eerst een beetje knijpen. Goed idee . Sidmick , die van 6 maanden met een wit tuitje met 3 gaatjes ? Kan je het ventiel er zo uithalen . Dit is het eetschema van vandaag : 8:15 90 ccmelk 30 cc pap 13:00 Fruithap met 1 schep nutrilon 14:00 Knijpfruit 15:00 190 ccmelk 16:00 Groente met schep nutrilon 17:00 Koekje 18:00 Alpro Soya vla 19:00 110 ccmelk
Haha dan vraag je je af wanneer heeft hij geslapen . Van half 11 tot 12 uur . Toen naar het cb gelijk door naar de winkel we waren lopend dus 3 uur pas thuis , is de winkel te nieuwschierig dus niet slapen . En van 15:00 tot 16:00 En 7 uur naar bed .
Even als tip: sojaproducten worden bij kids met KMA ontraden tot iig beneden de 8 maanden, omdat anders vaak een kruisallergie optreedt! Nog even niet aan beginnen dus!!!! Was je nog bij de arts geweest?
Ik heb niet alles gelezen, maar mijn dochter ging compleet door het lint als ze een fles zag. Dit slechte drinken speelde al vanaf de geboorte. Ik denk dat ze ong 6 maanden was dat ik haar liet drinken met een rietje uit pakjes en haar avindpapjes ging geven. Ik ben ermee gestopt om me er druk over te maken, dat scheelde al een heel eind. Inmiddels is ze anderhalf en opeens wilde ze weer een fles. Ik denk dat ze de negatieve gevoelens van pijn enz bij de fles vergeten is. Dus misschien alleen al slapend een fles geven en verder zoveel mogelijk pakjes, yogurt en knijpfruit of via een lepeltje. Succes, het is frustrerend...
Een baby van 6 maanden mag toch geen knijpfruit?? Vlgns mij is dit pas vanaf 12 maanden. Ik zou al helemaal geen pakjes drinken aanbieden.Zit vol met suikers ed. Lijkt me wel enorm lastig. Ik zou wel laten uitsluiten of die toch geen last van zijn oren oid heeft. Heel veel succes.