1 jaar en nog steeds geen tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Porsche, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Vind het zo "raar" onze dreumes is 1 jaar en ze heeft nog steeds geen tandjes
    Wie kreeg nog meer laat tandjes..

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Mijn dochter kreeg met 13 maanden pas tandjes, 2 stuks!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier met 8 maanden wel 2 onder, maar daarna helemaal niets...tot vorige week 4 boventanden en een kies heb ik gisteren ontdekt. Nu dus veel kort op elkaar.
    Zie je ook geen "platen" in het tandvlees, dus als je de lip optilt? Dat was bij ons het startsein een paar weken geleden.

Maar heb wel vaker gehoord van kindjes die pas na het jaar tanden kregen en het is allemaal goedgekomen. ;):D

4. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Hier nu net anderhalve week geleden zijn eerste tandje. Inmiddels al drie..
    Hij heeft er erg veel last van, zo zielig!
    Die tandjes komen vanzelf!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Mijn zoon kreeg 2 weken na zijn eerste verjaardag zijn eerste tand. Ik denk dan het bij jou ook niet zo lang meer gaat duren. Komt goed ;)

6. Bamsekram

Bamsekram Actief lid

10 nov 2012
    136
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Onze oudste kreeg de eerste met 15 maanden. Nu, bijna 3, moet hij nog 3 kiesjes en dan is het klaar. Alleen de volgorde van krijgen, zoals het in de boekjes staat, ging voor hem niet op.

Maar ze komen echt wel hoor!

7. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Mijn dochtertje was ook héél laat met tandjes krijgen.
    Zij had haar gebit pas kompleet toen ze al ruim twee was.
    Kreeg er ook vaak opmerkingen over maar de kinderarts zei dat er nog nooit iemand zonder tanden is gebleven....
    Komt allemaal goed.

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hier met 11 mnd nog geen, ze is nu 14 mnd en heeft 4 voortanden, vier kiezen en nu komen de hoektanden door.. tegelijkertijd...

9. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Mijn beeb kreeg met 13 maanden d'r eerste tandje.. Die nog steeds niet helemaal staat (maar voor de helft) en voor de rest is er nog niks te zien! Ach, staat wel lief :D

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Bedankt allemaal!

Ze heeft wel duidelijk al op heel veel plaatsen van zon grijze tandvlees als jullie snappen wat ik bedoel dus dat je duidelijk kunt zien van hier moeten tanden komen maar alles is nog mooi recht.
    Ik herken het ook niet van onze andere kids die kregen met de 8 maanden al tanden en iedere keer met twee tegelijk

We wachten rustig af

11. adi

adi Niet meer actief

Ik kreeg met 14 maanden pas mijn eerste tand, en erg laat mijn kiezen.

Mijn dochter kreeg haar eerste tand 3 dagen vóór haar 1ste verjaardag. Volgens mij was haar gebit met 2 jaar compleet, evenals bij haar broer en zus, die met 7 maanden hun eerste tand kregen.

Komt vanzelf :D

12. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    De jongste was ook laat. Net voor haar eerste verjaardag eindelijk de eerste tand door. In juli wordt ze twee en moet nog al haar hoektanden en de achterste kiezen krijgen.

Ik ben zelf ook altijd laat geweest met mijn tanden, op de middelbare school moesten er nog kiezen gewisseld worden.

Deel Deze Pagina