Vind het zo "raar" onze dreumes is 1 jaar en ze heeft nog steeds geen tandjes Wie kreeg nog meer laat tandjes..
Hier met 8 maanden wel 2 onder, maar daarna helemaal niets...tot vorige week 4 boventanden en een kies heb ik gisteren ontdekt. Nu dus veel kort op elkaar. Zie je ook geen "platen" in het tandvlees, dus als je de lip optilt? Dat was bij ons het startsein een paar weken geleden. Maar heb wel vaker gehoord van kindjes die pas na het jaar tanden kregen en het is allemaal goedgekomen.
Hier nu net anderhalve week geleden zijn eerste tandje. Inmiddels al drie.. Hij heeft er erg veel last van, zo zielig! Die tandjes komen vanzelf!
Mijn zoon kreeg 2 weken na zijn eerste verjaardag zijn eerste tand. Ik denk dan het bij jou ook niet zo lang meer gaat duren. Komt goed
Onze oudste kreeg de eerste met 15 maanden. Nu, bijna 3, moet hij nog 3 kiesjes en dan is het klaar. Alleen de volgorde van krijgen, zoals het in de boekjes staat, ging voor hem niet op. Maar ze komen echt wel hoor!
Mijn dochtertje was ook héél laat met tandjes krijgen. Zij had haar gebit pas kompleet toen ze al ruim twee was. Kreeg er ook vaak opmerkingen over maar de kinderarts zei dat er nog nooit iemand zonder tanden is gebleven.... Komt allemaal goed.
hier met 11 mnd nog geen, ze is nu 14 mnd en heeft 4 voortanden, vier kiezen en nu komen de hoektanden door.. tegelijkertijd...
Mijn beeb kreeg met 13 maanden d'r eerste tandje.. Die nog steeds niet helemaal staat (maar voor de helft) en voor de rest is er nog niks te zien! Ach, staat wel lief
Bedankt allemaal! Ze heeft wel duidelijk al op heel veel plaatsen van zon grijze tandvlees als jullie snappen wat ik bedoel dus dat je duidelijk kunt zien van hier moeten tanden komen maar alles is nog mooi recht. Ik herken het ook niet van onze andere kids die kregen met de 8 maanden al tanden en iedere keer met twee tegelijk We wachten rustig af
Ik kreeg met 14 maanden pas mijn eerste tand, en erg laat mijn kiezen. Mijn dochter kreeg haar eerste tand 3 dagen vóór haar 1ste verjaardag. Volgens mij was haar gebit met 2 jaar compleet, evenals bij haar broer en zus, die met 7 maanden hun eerste tand kregen. Komt vanzelf
De jongste was ook laat. Net voor haar eerste verjaardag eindelijk de eerste tand door. In juli wordt ze twee en moet nog al haar hoektanden en de achterste kiezen krijgen. Ik ben zelf ook altijd laat geweest met mijn tanden, op de middelbare school moesten er nog kiezen gewisseld worden.