Hallo, Heel veel dames (waaronder ik) proberen zwanger te raken nadat ze de pil hebben gebruikt. Ik en vast meer dames willen graag weten hoelang het bij de al zwangere of mamma's duurde voordat ze zwanger waren. Een paar vraagjes: - Na hoeveel maanden? Als je meerdere kinderen hebt, doe dan maar de eerste. Kan in de poll! - Welke pil gebruikte je? - Was je snel regelmatig? Veel succes! Groetjes Sanne
Bij de 1e: in maand/ronde 11 Bij de 2e: in maand/ronde 1 (andere man) Ik had de Microgynon 30 bij mijn 1e en bij de 2e weet ik ff de naam niet meer van, maar was één van de meest lichte pillen die er is. Ik was niet meteen regelatig, maar slikte daarvoor Tarwekiemolie capsulles en kreeg toen een regelmatige en korte cyclus. (de ene maand 27 en de andere maand 28 dagen) Bij de 2e meteen na stoppen vd pil met Tarwekiemolie begonnen en meteen cyclus van 26 dagen en meteen dus zwanger. Bij de 1e was ik na 3 rondes tarwekiemolie zwanger.
8e maand zwanger, gelijk een regelmatige cyclus na 10 jaar de pil, gebruikte een 3 fase pil, tryginon
Hoi ik gebruik Femnatal van Davitamon. Kan je daarbij ook die tarwekiemolie gebruiken? Ik heb nl een onregelmatige en vrij lange cyclus. Ik denk het wel toch aangezien het een homeopathisch middel is?
bij de eerste duurde het na de pil 6 maanden voor ik aantelde en bij de tweeling was ik al ruim een jaar van de pil af en duurde het gewoon nog 7 maanden nu ben ik bezig voor een 4e kindje (5e als je mijn stiefdochter bij telt wat ik dus doe) en kom net van de spiraal af dus het is nog effe afwachten hoelang dit nu duurt al heb ik een vaag vermoede dat het deze keer gewoon al gelukt is (pin me er niet op vast)
meestal kunnen homeopathische middelen geen kwaad dat is op kruidenbasis vaak maar toch zou ik voor de zekerheid het eens aan een arts vragen of hier bij de deskundige op het forum
Ik ben eind januari gestopt met de pil. Had de eerste keer een behoorlijk lange cyclus. De ronde erna was t raak.
@Essie, tarwekiemolie capsulles (ik kocht ze gewoon van kruidvat zelf) kun je tegelijk nemen met andere vitamines. Ik slikte bij mijn dochter ook femnatal. Deze keer zwangerschapsvitamines van de DA drogist zelf en dan die tarwekiemolie erbij...dat mag gewoon. Met de tarwekiemolie stop je zodra je weet dat je zwanger bent. Suc6!
Ik heb minstens 15 jaar de pil gebruikt,Stediril 30. Ik had meteen een normale menstruatie. 28 dagen, ontrekking bloeding en mijn eerste natuurlijke ongie kwam 31 dagen later, 27 en toen zwanger. Na mijn eerste natuurlijke ongie hebben we "het" voor het echie gedaan. We zijn dus in de 2e ronde zwanger geraakt. Ik ben van de week bij de huisarts geweest en die zecht dat het helemaal niets uitmaakt hoe lang je aan de pil bent geweest. Hij zecht dat de kans zelfs groter is in de eerste 2 maanden nadat je gestopt bent.
ik heb zo'n 15 jaar de pil geslikt. Eerst femodene, daarna microgynon30. Was in januari 2007 gestopt met de pil; tot en met maart met condooms gevreeen om cyclus goed op gang te laten komen. Vanaf april 07 zijn we er voor gegaan en in de tweede ronde was het al raak! Heb dus 5-9 ingevuld, maar eigenlijk waren we toen we er voor gingen al na twee rondes zwanger. Maar dat beviel wel goed om eerst een paar maanden zonder pil je cyclus de kans te geven een natuurlijk verloop te laten krijgen zonder dat je er al voor gaat. Succes!
ik was vergeten te zeggen dat ik microgynon 30 slikte bij de eerste zwangerschap en was al snel reglmatig en toch duurde het 6 maanden