Heeft er iemand voor mij de oplossing?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ischa31, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dit!

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou als hij het niet inwilt zien dan maar op de harde manier;gewoon kappen met ook maar iets voor hem te doen. Dus geen was doen, geen dingen kopen in de supermarkt die hij lekker vindt, geen brood smeren, niets nada noppes. Net zolang de bom barst en hij er na een flinke ruzie achter komt dat het serious business is nu.

Maar goed, wij hebben dan ook een explosieve relatie dus grote kans dat deze manier jou niet legt ;)

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Dokter / ziekenhuis bellen of ze info hebben over de gevaren van meeroken, specifiek voor kinderen. De info aan je man geven en wanneer hij een sigaret opsteekt en wanneer je zoontje ook in de kamer is. Wordt meneer even met zijn neus op de feiten gedrukt. Als zijn ogen hierna niet open gaan is het echt een enorme zak en een slechte vader.... Sorry.

Je kan ook gewoon zijn kleding niet meer wassen/strijken..... Hij vervuilt jullie longen, jij zijn kleding :D

Ik zou dit echt, echt niet accepteren.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oehh, dat zou ook wel iets voor hier zijn, mochten we in deze situatie zitten. :p

5. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Bij Ons mag roken alleen in de keuken of op balkon verder nergens
    Dit ivm mijn zoontje en toekomstige baby.
    Vind zelf niet erg als mensen roken moet ieder zelf weten.

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Toen ik zwanger werd ben ik heel snel gestopt, mijn man deed er helemaal niet moeilijk over om buiten te gaan roken. 14 dagen later was hij ook gestopt.
    Dit heb ik niet van hem verlangt, alleen buiten roken, hijzelf vond/vindt dit niet meer als normaal.

Jouw man heeft zelf de keus om zijn lijf te verpesten, je zoon niet, jullie moeten deze beslissing voor hem nemen.

7. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Proest... :D niet mee eens, maar wel grappig :)

Deel Deze Pagina