Ja vind ik ook hoor Ooievaar. Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar een ieder hier. En als er mensen uit de buurt zijn kan je ook weer ervaringen uitdelen over ZH en gyn's en artsen in hetzelfde ZH. En ach, al zal het je buurvrouw zijn, weten ze gelijk waarom je met dit weer binnen zit ( oeps)
Mij lijkt het ook wel leuk om mee te gaan! Ik behoor niet echt tot de doelgroep misschien, maar ik vind het wel gezellig. Alvast ideetjes opdoen enzo Gewoon gezellig. Je kan bij het Ikazia ziekenhuis (afslag Ahoy) in de zijstraatjes ook gratis parkeren, dat doe ik altijd. En dan met de metro naar Beurs... Stap je midden in de stad uit! Liefs Sinnamon
hmm de doelgroep was vooral mensen op het forum hier daar lijk je toch echt bij te horen hoor enneh.. andere weekenden mag ook hoor en gezien niemand bij mij weet dat ik hier rondhang vind ik het idee dat iedereen me ziet ook wel eng toch maarja.. iedereen hier denkt geloof ik redelijk hetzelfde over dat soort dingen dus ik ga er maar vanuit dat niet half nl daarna weet wie ik ben en voor de mensen die het wel weten.. die hebben dan een mooi geheimpje want buiten job weten dus maar 2 mensen het
We zitten waarschijnlijk allemaal in hetzelfde schuitje, dus maak je daar geen zorgen over. Ik vind het wel leuk om de mensen van hier te ontmoeten...
Ja, dat denk ik ook. Wat ik denk ik wel moeilijk vind ( ook al gun ik het ieder echt waar) dat zijn de dikke buiken die er al zijn.
Wat een goed idee zeg! Ik kan helaas niet komen, zit helemaal aan de andere kant van't land en mijn bekken stribbelt tegen. Maar ik wens iedereen die wel gaan heel veel plezier!!!
Gelukkig, dan gaan wij wel lekker bij elkaar lopen. De anderen hebben vast een dikke buik. Jij ook alleen jij weet het nog niet. ( goeie afspraak, wel zwanger zijn en het alleen nog niet weten? Leuker zou zij om het wel te weten) Waarom staat er bij jou onder ik WIL geen banner en heb je hem toch?
omdat ik heel lang zoiets heb gehad van leuk zo'n banner.. maar het voelde zo "wanhopig" si niet echt de juiste omschrijving nu klinkt het nogal triest maar wilde er gewoon niet aan was te "serieus" denk ik amar het is toch wel handig om heel simpel bij te houden awnneer je NOD is en dergelijke dus eh.. wilde niet.. maar nu toch maar enneh.. ik wil best afspreken dat we dan allebei net positief getest hebben.. maar durf niets te garanderen en in jouw geval.. neemt het ook niet je hele onrust weg denk ik?
Nee dat klopt. Mijn ongerustheid begint dan pas, maar goed je begint toch elke keer met een pos. test dus. Ik ben denk ik pas blij als die 9 maanden om zijn. Ik zal denk ik nooit blij zijn als ik zwanger ben. Maar allebei een pos test is ook goed. Ik ken trouwens een saskia uit de omgeving Rotterdam die in hetzelfde jaar als jou geboren is. Misschien ben jij wel diegene en liggen we in een deul als we elkaar dan zien.
Ik twijfel nog... Rotterdam is best ver weg en ik heb geen rijbewijs... En dat hele end met mijn poppie in de trein... twijfel twijfel
Oh wat lijkt me dat gezellig met z'n allen lekker de stad in. Weet alleen niet of ik kan komen, want ik kom uit de NOP. Best een beetje ver van Rotterdam. Ik hou het gewoon in de gaten, en als ik kan laat ik wel even wat horen. Groetjes Wendy,
janne: nu ben ik wel heel benieuwd enneh... tja.. stapels mensen met kleine kinderne in de trein maar kan me voorstellend at het wat lastig is en het is idd niet om de hoek ook