Nee, dan ben je het niet. Ik bedoelde 1 broer. Wat jammer nou. Ja of niet nu kunnen we elkaar nog leren kennen.
Ik vind het ook een leuk idee, maar een hele dag shoppen hou ik helaas niet meer vol. Maar iedereen die gaat: Veel plezier!
zo lijstje beetje geupdate ik heb gewoon iedereen die zei dat het een leuk idee was en verder niets.. in het "geen voorkeur"lijstje gegooid dan hebi k beetje idee van wie het leuk lijkt en wie niet besluiten niet te komen kan altijd nog
bah mag alleen binnen 60 minuten je bericht ngo wijzigen dus eh.. dit word het dus: zaterdag: stranger femke talia zondag: djara (evt. zaterdagmiddag) tam27 geen voorkeur aangegeven: denise bengel ooievaar janne sinnamon vicky wentje
Ik kan alleen het weekend van 3 juni niet, omdat wij dan weg gaan, omdat we jaar getrouwd zijn. Ik hoop dus dat het niet dat weekend is. Mijn ventje had zoiets: is dat alleen voor de vrouwen of mag ik ook mee? Het leek hem ook wel wat. Als er nog meer mannen zijn die dat iets lijkt, meldt U. Misschien kunnen de mannen dan ook weg.
hoi hoi lijkt me erg gezellig alleen het is voor mij beetje te ver weg!! maar maakt niet uit hoor ik hoor wel hoe jullie het hebben gehad in ieder geval veel plezier alvast kuzz anita
mja job wilde oo al wel mee maar vond het toch wat overdone als hij de enige vent zou zijn geloof ik al denk ik dat hem dat niet zou weerhouden
Nou Saskia misschien kunnen onze mannen dan zo wie zo saampjes wat afspreken. De mijne bept met iedereen. hij doet niet onder voor ons vrouwen. Maarre 3 juni kunnen we dus niet. En 10 juni wordt ook moeilijk. Wij hebben dorpsfeest en ik heb belooft om bij iemnad te gaan kijken. Maar eigenlijk wil ik ook met jullie mee. Ik splits me maar in 2en, er zit niks anders op. We hebben nog 3 weekenden in juni, dus hopelijk plannen jullie dan iets.
Nee heb het heel druk de komende tijd want moet bijna alles nog regelen voor de bruiloft en het is niet naast de deur.....
Ik wil toch graag even voorkeur geven voor de zondag want ik kan al die weekenden in juni niet op zaterdag Sorry Liefs Sinnamon