Lijkt me een geweldig leuk plan Maar ik kan alleen maar op zondag ivm werk van mijn mannetje en ik heb toch oppas nodig voor onze kids Dus mijn voorkeur gaat uit naar een zondag Groetjes Joyce
Saskia ( jij organiseerde het toch?), even op een rij van mij: In het weekend van de 3e kan ik helemaal niet. Als het in het weekend van de 10e is dan kan ik dus ook allen op zo. Daarna ben ik alle weekenden beschikbaar. Doei
Lijkt me heel gezellig, maar wij trouwen 10 juli, dus ik denk niet dat het gaat lukken om mee te gaan, mijn weekenden zitten al ver vol, en ik werk ook om het weekend. Volgende keer!
het lijkt mij ook leuk om mee te gaan alleen sta ik nog niet in het lijstje *snik snik* ik heb geen voorkeur! kus
Ik vind het erg leuk! Rotterdam is heel goed! Alleen moet ik meestal op zaterdag werken dus dan kan ik niet. Een zondag is altijd goed! Goed idee!!!
nieuw lijstje gemaakt en btw.. die ik, jij wordt wij weblog is nu al erg leuk *bookmark* (ben je ook al zwanger sinnamon?) muppie: wil jij dit weer ind e openingspost plakken als je tijd hebt? zaterdag: stranger femke talia zondag: djara (evt. zaterdagmiddag) tam27 JoyceD Harley geen voorkeur aangegeven: denise bengel ooievaar janne sinnamon vicky wentje janne (!= 3/4/10 juni) Bianca 21 Mannen: 2 so far
dat moet wel gaan lukken ja alleen hangt het er nog redelijk om of het nou zaterdag of zondag word ik zie n ergens een ruime meerderheid
Enne mijn manneke begon alweer een beetje terug te krabbelen. Misschien al ik het nog eens vraag. Vorige keer ging het zo'n beetje tussen neus en lippen door. Ga het er vanavond nog eens over hebben en dan hoor je de uitslag.
hehe 1,5 mannetje dan? job wil ook wel mee.. dus dan is ie niet de enige man he en misschien zijn er wel meer heren die mee durven
Ja anderhalf mannetje tot nu toe. En onze data (3,4,10 juni) wat bedoelde je daar nu mee? Wij kunnen dan juist niet.
Wat een leuk idee zeg!! lijkt me ook wel interessant. Mijn voorkeur is een wat centralere plek in Nederland en ik hou absoluut niet van winkelen ,sorry!! Terrasje zitten vind ik wel erg leuk.
Nee Ster, je bent de enige vrouw niet die niet van winkelen houd. Ik ook niet. Maar het lijkt me wel leuk om mijn "lotgenoten"eens te ontmoeten. Dus ik loop dan wel mee hoor. En een terrasje zit er misschien aan het eind van de dag wel in.
mja rotterdam heeft op zich het stadhuisplein dat 1 groot plein met terrasjes is en zelf ben ik nogal fan van de Mock A More aan de koopgoot minder groot terras.. maar wel heel lekkere ijskoffie en bagels en thee enzo
Nou sakia ik heb ook wis B gehad, maar ik denk dat het bij mij dan heel ver weg is gezakt. Het is ook weer 3 jaar langer geleden dan bij jou.