mja.. die koffieshop heeft ook geen drank volgens mij alleen van dat spul met dranksmaak voor in de koffie
Fout mag ook niet is vast ook alcohol. Geen druppel voor deze groep. Ik zag het al helemaal voor me: hoe maken we ons kenbaar aan elkaar? Een witte roos in een knoopsgat of gaan we allemaal met beschuit staan?
mja en eigenlijk ook geen koffie..d us dat word nog wat op dat terras denk dat die rietjes zo'n gek idee nog niet zijn en dat herkennen.. tja euh.. ik moet er nog even over nadenken vrees ik groot bord "zwangerschapsforum" lijkt me niet DE manier
NEE, dat is niet zo heel fijn. Zeker niet als je uit R'dam komt of in ieder geval uit de buurt. Dan is er een hele grote kans dat je een bekende ziet.
hmm daar is mock a more misschien wel handig voor gezien het op het hoekje van de koopgoot zit.. is dat goed te vinden
En wat ook een probleem zal zijn is onze namen. Ik ken bijv Ooievaar alleen onder de naam Ooievaar. Zie je me al roepen door de stad.
hehehe wie weet wat er dan gebeurd bij blijdorp zitten genoeg ooievaars namelijk *lach* (zou dat invloed hebben op het aantal posi testen?) janne: het zit aan de v&d kant als je met je rug naar de v&d staat.. zit er aan de rechterkant een terrasje met zilverkleurige tafels/stoelen daar hoort een niet al te grote koffiebar aan vast maar met mooi weer wel een onwijs terras.. dus dat moet lukken enige nadeel is dat het er altidj redelijk druk is dus als je nog andere ideeen hebt zijn ze ook welkom
Wat een onwijs leuk idee! Ik ben van de partij, mits de datum me uitkomt uiteraard. Ik heb geen voorkeur voor de dag, allebei is leuk!
Nee Sakia ik heb geen flauw idee. Enne die ooievaars hebben invloed hoor. Er zijn er zoveel gependeld in juni. was toch ook zo bij Maxima en Willem-A
mmm lekker zeg mock a more ik kom ook uit rotterdam en werkte in de V&D dus dan weet je wel wa wij haalde in de pauzes of sochtends vroeg mmm veel plezier dames!!! xxx
hehehe tja.. ik ga er ook altijd even langs voor een kop luxe koffie of een ijskoffie als er geshopt is
sape wil ook wel mee voor de guys!! dus dat zijn 2,5 mannen! haha. hmm, herkennen? een bord? daar ben ik het met janne eens. ik zal er mijn gedachte eens over laten gaan.