hahaha wat denk je dat job dus zei vandeweek. "het idee dat ik met allemaal vrouwen op stap ga die allemaal graag zo veel mogelijk sex willen heeft wel wat" dus euh.. tja.. hunkerende hormonen.. denk dat dat wel zou werken *lach* alleen tja.. ook voor de rest van de wereld vrees ik denk dat het meest practisch iom idd iets van een terras/cafe af te spreken en dan een zeker opvallend voorwerp midden op een tafeltje te mikken als herkenningsmiddel maar wat exact.. *denk nog eventjes door* (nee het word geen zwangerschapstest )
En die Job. Maar gaan de mannen dan met ons mee of gaan zij ook apart. De mijne houdt wel van winkelen hoor.
mja job heeft ook absoluut geen problemen met winkelen maareh.. hij wil niet mee als we met een bord "hunkerende hormonen" gaat staan zegt ie
Of we doen allemaal een rose bloesje aan of babyblauw? Komt er dalijk een willekeurig iemand met zo'n shir": He hoort U er misschien ook bij? ( vrouwtje van 80) ik word weer melig. Oh die Nies heeft me echt uit het dal geholpen gister.
hmm als datum lijkt het weekende van 17/18 juni me wel een heel geschikte optie zaterdag of zondag maakt mij op zich niet uit maar gewoon doen op welke dag de meeste mensen kunnen lijkt me op het moment staat dat volgens mij voor beide dagen gelijk dus even kijken wie er echt wel/niet kan/wil dat weekend
hmm das waar ook tja ik doe daar niet zo aan in afwezigheid van enzo dus dat vergeet ik dan nahja.. als niemand problemen heeft ermee..d an vind ik het prima en anders maar gewoon de zaterdag doen die mannen die mee mogen.. op vaderdag laten shoppen is misschien wat te veel va het goede voor de heren
Wij doen ook niet aan vaderdag. Enne hij is nog geen vader hoor, dus hij kan makkelijk shoppen op die dag. Misschien is het dan wel lekker rustig in de stad.
Op zondag wil ik best mee hoor, maar de zaterdag dat kan echt niet. De dag voor vaderdag is altijd superdruk in de parfumerie dus dan moet iedereen werken. Is het anders niet beter om het idd een weekje later te doen? Dan zou ik evt. kunnen vragen of ik vrij mag op zaterdag of met een collegaatje ruilen ofzo. Een idee is ook ter herkenning om allemaal eenzelfde bloem in je haar te spelden. Handig en subtiel en je zie er meteen gezellig uit ook!