Wat een leuk idee meiden. Kan helaas de komende tijd niet. Misschien kan ik mee met de volgende shop dag, na de zomer ofzo.
Ik heb ook wel zin om mee te gaan! Als er nog mensen zijn uit deze omgeving, wil ik ook wel als taxi fungeren. Alleen vaderdag kan ik niet.
Hihi dankje voor de complimenten over mijn weblog! Helaas nog niet zwanger, komt nog wel Zondag na vaderdag kan ik wel Leuk, het lijkt me gezellig! Ik kan wel even vragen of mijn vriend mee wil, maar hij houd absoluut niet van winkelen, dus heb geen hoop! Liefs Sinnamon
Zondag na vaderdag is prima! Leuk! Mijn mannetje krijg je alleen met geen stok een winkel in dus dat wordt niks hihi.
helaas ik kan dan niet.......heb een verjaardag!!! volgende keer ga ik dan mee....neem dan maar een lekker drankje en denk dan maar even aan mij..........hahah
ach anders gaan de heren lekker bakje koffie doen als ze het zat zijn *grin* die hoeven hun koffieconsumptie toch niet te minderen tenslotte
hier is het oude topic over het dagje uit! zag net jullie topic meeting. doe ik die op slot. kunnen jullie hier weer verder!
Leuk idee van jullie. In ieder geval heel veel plezier morgen. Ik ben zelf met vakantie geweest en was dus te laat met reageren. Volgende keer dan maar. Liefs Kelly
Mjat is er ietwat doorheen geschoten hier.. ineens druk aan alle kanten *kijk sip* *baal ook* (ook bijna niet meer online geweest hier die tijd zegmaar)
heey meiden ik ken me herineren dat jullie een keer een afspraak wouden maken om een forum uitje te doen volgens mij was dat in rotterdam is dat nog door gegaan??? en was het gezellig!!! xxx