hhahahaha ok das zonde dan zeg... had wel een leuk idee gweest zeker te weinig aniemo omdat iedereen toch anoniem wilt blijven... xxx
idd erg gezellie maar denk toch dat de meeste niet willen door de anoniemiteit... denk je niet/??? xxx
Anders kunnen we het zo doen dat we een topic openen en kijken hoeveel mensen er willen komen! Het zou wel leuk zijn om een dagje wat gezelligs te gaan doen met de gene die willen
Wanneer maakt mij niet zoveel uit,en waar eigenlijk ook niet. Een dag dat de meeste kunnen,zal dan waarschijnlijk toch weekend zijn ivm werkende mensen maar waar enzo maakt me niet zo heel veel uit. En wat is bv leuk om op een meeting te doen? Wat vinden jullie leuk bv?
lijkt me idd een leuk idee enkelt wij weten nog niet wat we gaan doen we hopen zo snel mogelijk een oplossing te vinden om hier uit almere te kennen dus tjah ik weet echt niet of ik het ga halen hahahaha en mn ventje ken geen vrij krijgen dus mn kleine meid moet dan mee of doen jullie da ook??? xxx
Ja ik vind het ook wel leuk om de kids mee te nemen En dan gewoon iets voor de kinderen doen Een pretpark of zoiets...
ja idd een leuk idee zeg niet winkelen ofzo in rotterdam nee gewoon lekker de kids mee nemen en die lekker laten genieten wij vermaken ons toch wel ahahahahah de mijne is nog net te klein om er van te genieten maar er zijn er meerdere met oudere kids leuk man...
Kei leuk als kinderen mee gaan toch Alleen als er zwangere mee gaan,ik ga dus mee natuurlijk haha,dan is een pretpark wel een opgave vrees ik Niet dat het mij uitmaakt,ik ga wel ff zitten als ik moe word maar voor de gene die nog verder zwanger zijn kan het een hele opgave worden. Misschien iets aan het strand ofzo? Ook leuk voor kinderen
ja idd is ook leuk je hebt ook ballorig of maar ja das weer voor de iets grotere kids das wel minder... maar idd een grote speeltuin ofzo kennen we lekker picknicken... xxx
Ja ik bedoel ook meer iets van een groot speeltuin ofzo Die kleine van mij moet ik nog wel goed in de gaten houden Ze kan nog niet alles alleen Maar dat lijkt mij een super idee!!!