Volgens FF ei geweest?!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door LadyM83, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Hopelijk weer iemand hier het antwoord op :(
    Volgens FF heb ik op dag 8 al mijn eisprong gehad, terwijl dit normaal op dag 18/19 is.
    Ik ben dus vanaf dag 12 pas met ovutesten begonnen, aangezien dat normaal op tijd zou zijn.
    Sinds gisteren,dag 13, heb ik links zeurende buikpijn wat ik nu nog steeds heb.
    Dus ik denk dat mijn eisprong nog gaat komen.

Zou dat kunnen ondanks dat FF aangeeft dat het al op dag 8 is geweest?

Liefs van mij

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    als je ff je linkje plaatst kunnen we ff meekijken ;) ?

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    en t kan trouwens hoor dat FF je ei nog verplaatst, ik had eerst mn ei op dag 10, toen op dag 14 en uiteindelijk op dag 18 ;) , onderin kun je mn FF kartje zien, ben nu toch echt zwanger :D !

4. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou , eens kijken of me dat lukt

Your Charting Home Page Web Address:
    2b564a Ovulation Charts

hhhm, krijg het alleen zo voor elkaar, zit nl via mijn telefoon te internetten!
    Mijn vorige kaartjes zijn niet goed,of ja, die tot en met januari wel. Ben toen zwanger geweest maar helaas een miskraam geweest. Die kaartjes erna zijn niet correct.
    Zou het zin hebben om door te gaan met tempen en testen??

5. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Misschien is t handig om ook je eggwhite en bmm stand te noteren, dan zal ie waarschijnlijk je ei verzetten :) .

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik zou er gewoon vanuit gaan dat je ei nog komt. In principe kun je best een keer een ronde een vroeg eitje hebben, maar ik vind je kaartje nog niet superovertuigend en FF kennelijk ook niet, want je hebt een stippellijn ipv een dooorgetrokken lijn. Zoals Trishka ook zegt kan het goed dat FF de lijn later nog aanpast, wanneer er een overtuigendere stijging volgt. Veel succes, ik hoop dat je snel zwanger bent!

7. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad! Vanmorgen mijn temp ingevoerd en nu is het alweer verplaatst naar dag 12 ipv 8
    we zullen zien, misschien anders voor de volgende ronde toch maar eens eggwhite en bmm stand bij te houden.
    Heb me daar nog nooit in verdiept eigenlijk.....

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Nou beter meis, klopt t ook voor je gevoel, dag 12?

t is wat ik al zei, bij mij gaf ie ook eerst ei op dag 10, daarna dag 14 en uiteindelijk dag 18, wat ook klopte met mn gevoel ;) . Komt omdat je temp een beetje schommelt en t daardoor lastig is voor FF om je kaartje te 'lezen' .

9. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik hoop dat ik het net zoals jou heb en dan inderdaad straks een posi test in handen hebt!
    Maar blijf het nog steeds vroeg vinden, normaal verwacht ik het pas om dag 18. Maar wie weet verschuift het straks nog meer

hoe gaat het met jou verder, hoe voel je je??

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    je ei is op dag 12 blijven staan he ;) , heb je een beetje goed geklust rond die tijd :) ?

11. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat wel,maar ik heb mijn ei nog nooit zo vroeg gehad, erg vreemd...
    Kun je dan, omdat de eisprong eerder geweest is, eventueel ook eerder kunnen testen?

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    officieel 14 dagen na eisprong dus das dag 26 van je cyclus. Sommige (ik ook) testen 11 dpo als licht posi dus das dag 23 van je cyclus...

Spannend meid, hoop dat je de goede dagen hebt geklust! nog 4 dagen tot 7 dagen geduld ;) .

13. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zucht.... Wat is dat wachten toch moeilijk he
    Ik weet zelf niet wat wijsheid is.
    Aan de ene kant denk, ik test gewoon als het kan, en aan de andere kant kan ik misschien maar beter wachten tot mijn nod.

Hoe gaat het met jou dan? Voel je je goed of ben je erg misselijk?

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    tsja t verstandigste is pas over een week te testen ;) , ik kon dat nooit hoor hahaha ;) .

Hier op zich verder alles goed, soms in de ochtend een beetje misselijk en mn boobs zijn wel gevoelig, verder erg snel moe! Hoort erbij he, vind t niet zo heel erg :) .

Deel Deze Pagina