ik ben officieel de draad kwijt. positief, negatief, positief en temperatuur omhoog.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door baby90, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi dames, ik ben officieel de draad kwijt. Kunnen jullie mij helpen? Hier onder een rijtje van mijn ovulatietesten. op de tweede foto nog een extra testje met dezelfde urine als die van daar boven. En willen jullie ook even naar mijn temperatuur kijken? Ik dacht zelf dat mijn eisprong dan vandaag zou zijn als ik kijk naar het temperatuurkaartje van vorige maand. Maar nu snap ik er helemaal niets van...

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Die roze is dat ook LH-test? Nooit gezien nog. Ik zou iig zeker geen verschillende merken met elkaar vergelijken ze kunnen een ander beeld geven namelijk.

Die blauwe zijn dat wondfo's? Die zijn wel erg gevoelig waardoor die al snel positief lijkt. En waarom test je nog om 00:50?
    Ik weet niet wat het beste tijdstip is hoor, maar ik zou het wel tussen 8-20 doen en niet met ochtendurine.

"Het tijdstip:
    De LH piek komt pas in de ochtend op gang en het hoogtepunt ligt rond 12 uur ’s middags, dit is dan ook het beste testmoment. Het kan zo zijn dat uw piek heel kort is - korter dan 24 uur - waardoor deze tussen 2 testmomenten invalt. Wanneer er niet een duidelijke tweede streep aanwezig is geweest, raden wij aan om twee keer per dag te testen"

Je kunt ook het beste beetje vaste tijden aanhouden.

Enkel obv van je temperatuur zou ik cd 11 denken als eisprong
    Het blijft ook lastig. Ovulatietesten zijn soms fijn maar soms geven ze alleen maar meer onzekerheid lijkt wel. :(

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Inderdaad, vind alleen maar onzekerheid nu haha. Helaas vanochtend al om kwart over 6 moeten tempen ipv om 7 uur. Snap er niets van. CD 11 zou heel jammer zijn want dan hebben we weer een kans gemist.. ik ben bijna thuis en ben mijn plas al aan het op houden:)
    Waarom ik om 00:50 had getest? Ik wou savonds nog een test doen en was pas laat thuis, de klok in de woonkamer stond nog niet goed dus had me een uur vergist haha maarja niet meer zo laat testen dus:D:)
    Als ik mijn temperatuurkaartje vergelijk met die van vorige maand dan zou ik zeggen cd 15? Ben de draad helemaal kwijt...

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hier mijn rijtje weer, de roze er tussen uit gehaald. Zoals ik t zie is de eerste positief en de 4e... dus dag 15 om 12:00 en dag 16 om 13:00 uur. De laatste is van net, en dus de eerste die ik vandaag heb gedaan. Heb ook ff de verpakking erbij gelegd.. ze komen blijkbaar van 123thuistesten.nl (ik heb ze via marktplaats):).. pff moeilijk moelijk.. ik wacht morgen mijn temperatuur even af...

Nog meer mensen die een gokje willen wagen?

Deel Deze Pagina