Wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Maan14, 25 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik snap helemaal niks van mijn kaartje deze cyclus.

Kaartje staat in mijn handtekening.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik denk dat je eisprong misschien pas op de 21e is geweest en dat de 24e de gele lichaamsdip is...

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Maar toen was de baarmoeder mond al gesloten en had ik dikke stug witte afscheiding... We zullen het wel zien. Nog 6 maanden proberen. Vind het Montenteel gewoon lastig aangezien heel fb vol staat met zwangerschap aankondigingen. En ook van mensen die een blauwemaandag een relatie hebben zo frustrerend.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wat is er raar aan je kaartje dan? Ik denk dat je eisprong later was dus dat kruis verkeerd staat. Dat klopt ook beter bij je positieve ovulatietest.
    Idd dip van gele lichaam en nu weer gewoon gestegen.
    Valt verder nog niets af te leiden wbt wel of niet zwanger dus gewoon nog minstens een week afwachten.

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

#5 Maan14, 25 feb 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2017
    Ik vind het een raar kaartje omdat mijn temp het afgelopen jaar altijd heel stabiel geweest is voor en na ei. Terwijl dit de ronde na HSG opeens totaal anders is;):( En Ik weet dat je temperatuur niks te zegen heeft over een evt zwangerschap heb namelijk een hoop hoopvolle kaartjes gehad zonder een zwangerschap.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk ook dag 21 je ei ;)

Nu duimen dat het kaartje leidt tot 2 streepjes op je test :)

7. manaolana

manaolana Niet meer actief

Maar zo'n HSG is natuurlijk gewoon een flinke optater voor je lijf... Er gebeurt iets onnatuurlijk dus ik vind het niet heel vreemd dat e.e.a. dan wellicht een beetje anders is dan normaal.

Ik zou je temperatuur van de 20e op 36.7 zetten om te kijken of het kruis dan naar de juiste dag gaat. En je hebt de 21e gewoon nog seks gehad dus alle kansen zijn er nog ;). Ik ga duimen voor je!

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dankjewel mana. Had ik ook al geprobeerd Ff blijft eigenwijs dus terug gezet naar hoe het stond en er een aantekening van gemaakt.

Dankjewel Rogi denk ik ook, temp was vandaag weer 37 maar ons zoontje heeft echt gedraakt.

We kunnen nu niks meer doen als hopen.

Deel Deze Pagina