Maar toen was de baarmoeder mond al gesloten en had ik dikke stug witte afscheiding... We zullen het wel zien. Nog 6 maanden proberen. Vind het Montenteel gewoon lastig aangezien heel fb vol staat met zwangerschap aankondigingen. En ook van mensen die een blauwemaandag een relatie hebben zo frustrerend.
Wat is er raar aan je kaartje dan? Ik denk dat je eisprong later was dus dat kruis verkeerd staat. Dat klopt ook beter bij je positieve ovulatietest. Idd dip van gele lichaam en nu weer gewoon gestegen. Valt verder nog niets af te leiden wbt wel of niet zwanger dus gewoon nog minstens een week afwachten.
Ik vind het een raar kaartje omdat mijn temp het afgelopen jaar altijd heel stabiel geweest is voor en na ei. Terwijl dit de ronde na HSG opeens totaal anders is En Ik weet dat je temperatuur niks te zegen heeft over een evt zwangerschap heb namelijk een hoop hoopvolle kaartjes gehad zonder een zwangerschap.
Maar zo'n HSG is natuurlijk gewoon een flinke optater voor je lijf... Er gebeurt iets onnatuurlijk dus ik vind het niet heel vreemd dat e.e.a. dan wellicht een beetje anders is dan normaal. Ik zou je temperatuur van de 20e op 36.7 zetten om te kijken of het kruis dan naar de juiste dag gaat. En je hebt de 21e gewoon nog seks gehad dus alle kansen zijn er nog . Ik ga duimen voor je!
Dankjewel mana. Had ik ook al geprobeerd Ff blijft eigenwijs dus terug gezet naar hoe het stond en er een aantekening van gemaakt. Dankjewel Rogi denk ik ook, temp was vandaag weer 37 maar ons zoontje heeft echt gedraakt. We kunnen nu niks meer doen als hopen.