Nou dit heb ik nog niet eerder gehad, bij mij stijgt mn temp normaal meer in fasen zeg maar. Vraag me af of je met zo'n kaartje heel langzaam progesteron aanmaakt dan ofzo? En zijn er die ook zo'n stijging hadden en toch zwanger bleken? Mijn zwangere kaartjes zagen er heel anders uit ..maar ja mijn niet zwangere ook Bekijk bijlage 585262
Nee dit betekent niks geks hoor . Je ei is op cd 14 in de avond pas gesprongen. Hierdoor zie je dus een slowrise naar 36.9 op cd15. Je basaal is 36.7, maar op 2 dpo is hij al naar 37.0 en dat is een stijging van 0.3, dus geen trage progesteron opbouw hoor Aangezien je nu pas op 5 dpo zit, is er nog niks te zeggen over een eventueel ontstane zwangerschap en of andere met zo'n kaartje zwanger waren. Daar is het nu echt nog te vroeg voor
Ah fijn dat je zo snel reageert. Had ook het idee cd 14 savonds (ff geeft cd 13 aan ). Vind het gewoon zo'n abnormaal kaartje voor mij i.i.g. Maar je hebt me weer een beetje gerust gesteld
Het lijkt best wel op mijn kaartje toen ik zwanger was van de tweede. Zegt helemaal niets over of jij zwanger bent, maar je vraag was of het kán met zo'n stijging en bij mij was dat dus wel zo