Whaaa, zwanger of toch???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Deesjebeesje, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    #1 Deesjebeesje, 20 jun 2012
    Laatst bewerkt: 20 jun 2012
    Hoi hoi allemaal. Ik ben al een 'tijdje' lid (sinds februari), maar heb weinig van me laten horen. Wel lees ik vaak mee.

Ik ben draagster van Duchenne, maar mijn man en ik wilden eerst op de 'gewone' manier zwanger proberen te worden en dan kijken wat het geslacht is, voordat we daadwerkelijk voor IVF met PGD zouden gaan (ga ik niet helemaal uitleggen, even googelen mensen ;)).
    Nu hadden we vorige maand (mei) besloten toch voor IVF te gaan, omdat de onzekerheid me te groot werd.

Maar nu het volgende: mijn temperatuur is sinds mijn eisprong omhoog gegaan en ik heb hem ook duidelijk gevoeld (steken, die na twee dagen overgingen, waarna mijn temp steeg). Na 3, 4 dagen voelde ik behoorlijke steken links en rechts onderin mijn buik . En 5 dagen na mijn eisprong kreeg ik menstruatieachtige krampen en dat heeft twee dagen aangehouden (ik wist toen zeker dat ik een innesteling had (intuïtie en de temperatuurdip)). Helemaal weggegaan is het niet, maar het is sindsdien een zeurderig gevoel in mijn onderbuik geworden. Liggen op mijn zij is niet prettig, tenzij ik een been optrek (vannacht er ook slecht van geslapen).

Op mijn kaartje kunnen jullie zien dat er sinds de (vermoedelijke) innesteling steeds meer klachten bij zijn gekomen. Misselijkheid (dat af en toe weggaat en dan weer terugkomt, vooral 's avonds), rugpijn, hoofdpijn, meer hongergevoel, enz. Ook mijn temp. is nog steeds hoog gebleven, nu iets lager, dat heb ik altijd als ik heel vroeg meet op de dag, maar nog steeds boven de 37 graden (wat ik NOOIT heb op de dag dat ik ongi moet worden, wat dus VANDAAG!!! is). Nog geen duivels, ook geen druppels ofzo. Mijn kaartje klopt wat dat betreft niet helemaal, ik moet nl. altijd precies 14 dagen na mijn ei ongi worden, ff geeft 15 dagen aan.

My Ovulation Chart

Wat denken jullie? Ik weet het, alleen een test geeft 100% zekerheid, maar ik durf nog niet te testen en wil gewoon weten hoe anderen erover denken.

Oh ja, ik zei al tegen mijn man voor de (halve) grap: zal je zien dat we voor IVF gaan, ben ik toch zwanger!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Om te beginnen hoop ik het heel hard voor je!!!!!

Maar zoals je zelf al aangeeft zegt het helaas niks tot je een test hebt gedaan. Ik had vorige maand echt een pracht kaartje, met temp dip erin rond innestelingstijd, bleef hoog, was overtijd en werd ongesteld..........

Ik duim echt vreselijk hard dat het voor jou wel een goed teken is!!!!!!!

3. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Whoooooeeehhaaaahaaaa!

Net een test gedaan en ja hoor: positief, twee duidelijke streepjes!

Ben nog hyper, maar dat zal ik helaas wel wat moeten temperen totdat ik weet wat het geslacht is...

Maar voor nu: *stuiter* *stuiter* *stuiter* :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

4. Yris

Yris Niet meer actief

Mooi kaartje, mooie innestellingsdip en.......... gefeliciteerd :D:D

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    hey super! gefeliciteerd!

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd en ik duim voor een meisje. Heb even gelezen wat het inhoud en dat is nogal heftig.

7. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Foto van de test:

In het echt is het tweede streepje duidelijker, maar volgens mij kunnen jullie hem zo ook wel zien.

:D:D:D

8. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Nou overduidelijk hooor!! Gefeliciteerd!

9. Yris

Yris Niet meer actief

Die is zeker duidelijk.. ik zou snel op zoek gaan naar een leuke zwangere banner, als ik jou was :D

10. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw, gefeliciteerd!

11. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Haha, die heb ik gisterenavond aangemaakt.
    We hebben vandaag een afspraak kunnen maken met de verloskundige. Met 7 weken krijg ik mijn eerste echo al.
    Ook de afspraak bij het AMC is gemaakt, met 9 weken wordt er bloed bij me afgenomen, want daar blijken ze het geslacht van mijn hummeltje al in te kunnen zien. En mocht het een meisje zijn, dan hoef ik ook geen vlokkentest te laten doen. Anders wel, maar dat zien we dan wel.

12. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Gefeliciteerd meid! Het lijkt me erg spannend allemaal i.v.m. draagsterschap. Hopelijk heb je straks goed nieuws en een voorspoedige zwangerschap!

13. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Maandag krijg ik intake van Moeders voor Moeders. Erg spannend allemaal!

Deel Deze Pagina