Hoi allemaal, Tegen beter weten in ga ik een vraag stellen waar ik eigenlijk het antwoord al weet. Vandaag 12 dpo.... tot gisteren een mooi kaartje maar vandaag was mijn temp drastisch laag. Betekend dit echt game over? Of zijn er meer die ineens zo'n dip hadden en toch zwanger waren? Ik weet dat ik gewoon moet afwachten hoe mijn temp morgen is. Of op mijn ongi (vandaag) Maar een beetje zelfkwelling kan ook geen kwaad haha Mijn banner is de link van mijn kaartje
Hoi, Wat balen! Je hebt tot gisteren inderdaad een stabiele hoge temp gehad. Ik ben zelf pas nu voor het eerst aan het tempen, zodoende heb je niets aan mijn ervaring. Ik hoop dat de andere meer ervaring hiermee hebben. Succes!
Echt balen, maar ik denk ook niet veel goeds.... Ik heb gisteren hetzelfde gehad en heb sinds vanochtend een paar druppeltjes bloed verloren..zet nog niet helemaal door. Maar ik hoop natuurlijk iets anders voor je!
Het zegt helemaal niets hoor. Bij mij ging de dag voor ik positief testte mijn temp zelfs onder de coverlijn van FF. En het resultaat kruipt hier nu door de kamer heen.