Het kan dus tussen 5 en 12 dagen na eisprong (dpo) innestelen... 11 dagen is dus niet per definitie vteaag, maar binnen de range
Haha zal aan mij liggen Ik bedoelde dat over het algemeen dat de meeste eitjes toch eerder nestelen dacht ik Nou dan hoop ik daar maar op met die vage streep op 13 dpo Was gewend bij vorige zwangerschappen om ruim voor nod positief te testen
Ik had mijn tekst aangepast terwijl je op mij reageerde hahaha. Pas na 2x lezen vatte ik jouw reactie beter.
Haha ik zie het nu ja Ik hoop dat mijn menstruatie weg blijft en dat het late innesteling is Maar jij ziet ook echt wat vaags hè Ligt niet aan dat ik het zo graag wil zien toch
Och ik zie net dat ik lieg... Vorige ronde op 10dpo positief, maar werd alsnog ongi. Deze keer op 8 dpo
Ik ook, maar net wat ik zeg, was gewend om eerder positief te testen Moet me inhouden om niet weer die action early testen te halen
Nog niet meer bruinig gespot, morgen maar de tampon test doen Normaal heb ik niet eerst bruin, maar roze en binnen een uur rood bloed
Bruin kan ook van een eventuele innesteling zijn, dus ik blijf positief zolang je geen rood verliest.
Fijn, doet me echt goed. Kan het van innesteling ook roze zijn of moet dat perse bruin zijn? Heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad bij mijn zwangerschappen
Kan roze zijn, maar dat is vaak als je een wat heftiger innesteling hebt en vaak op de dag zelf. Bruin is oud en kan een paar dagen of zelfs ruim een week later nog komen.