Heey hallo.. Net eigenlijk meer voor de gein een test gedaan. 5dg voor nod en eigenlijk meer kwaaltjes die ik normaal heb voor me nod. Op moe zijn na. Maja dat is de laatste 2 weken al. Dus na het avond eten een test gedaan. Krijg ik dit te zien! Maar lees veel slechte dingen over z&k. Moet ik deze als positief beschouwen of negatief? Streepje is wel roze in het echt
Zit maar 1 ding op om daar achter te komen, doortesten.. Bij mij was het inderdaad vals of vroeg afgebroken maar andere testen gaven niets aan.
Ik testte er ook al vroeg licht positief mee en daarna liepen ze mooi op tot een echte knaller. Spannend dus!! Misschien ook een kv2v5 proberen?
Zie mijn topic over testen met z&k! Heb dezelfde streepjes als jij, die van vanmiddag leek donkerder dan die van gisterochtend, zit nu 4 dagen voor nod. Ik hoop dat ze bij ons allebei kloppen!
Deze net gedaan.. lijkt wat beter zichtbaar als gisteravond.. kleur is roze maar krijg het niet goed op de foto..
Zo zag mijn test er vandaag uit; duidelijker en rozer dan 2 dagen geleden! Bij jou kan ik het niet zo goed zien..
Zonnetje bij jou is hij echt roze ja! Hopelijk snel een knaller maar jeske zie hem wel maar lijkt nog steeds grijzig vanuit deze kant geschoten
Ziet er veel belovend uit.. die van mij zijn alweer opgedroogd en een stukje minder duidelijk als het eerste half uur. Zo jammer van die testjes. Had ook een andere gedaan en daar zie ik ook iets op. Dus begin een beetje moed te krijgen Foto zijn ze allebei 3uur oud