2 dagen overtijd test neg

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dolfijntje87, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Ik hoop dat iemand me kan helpen
    Ben nu 2 dagen overtijd test zeg neg
    Wij zijn al even bezig voor een kindje ben nog nooit overtijd geweest
    Heb een normale cyclus van 28 dagen
    Heb al een week een positieve ovulatietest
    Vraag men wel af of het miss kom omdat we er zo mee bezig zijn dat ik daarom niet ongesteld word
    Zijn er mensen die ook pas veel later positief testen
    Mocht de test neg blijven wanner zal ik dan contact met ha moeten opnemen

Hopelijk kunnen jullie me helpen

2. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hier hetzelfde... donderdag of vrijdag was nod. Sinds gisterochtend wel bruinverlies, maar het zet niet door.
    Ook alleen nog maar negatief getest...

Ben wel misselijk en hoofdpijn, iets wat ik nooit heb bij menstruatie heb. Verder mijn normale menstruatieklachten; rugpijn en hoofdpijn.

Ik wil over twee dagen nogmaals testen.. als het niet doorzet. H.a. zal ik pas over een week, of twee weekjes bellen. Cyclus kan ook in de war zijn 'ineens'.

3. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Ja ik steekjes onder in me buik soms heel veel plassen savonds hoofdpijn vanmorgen echt menstruatie pijn gehad vanmiddag was dat ineens over zelf geen last van bruinverlies alleen witte afscheiding wat een onzekerheid hé pfff
    Of het moet doorzetten of zwanger zijn maar onzekerheid is niks wil graag door hihi

4. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Zijn je ovulatietesten echt positief? Testlijn donkerder of even donker als de controlelijn?

Heb je deze cyclus al eerder een positieve ovulatietest gehad?

Anders zou het ook nog kunnen zijn dat je cyclus langer duurt deze maand

5. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Heb hele week hele positieve test gehad staat in me album daar zie je em staan test hoor 2 dagen positief te zijn bij mij 7 dagen geweest cyclus klopt al een jaar :) nog nooit overtijd geweest ja vorig jaar toen miskraam gehad

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Dan vrees is dat je eisprong later is dan normaal..
    Dat gebeurd bij iedere vrouw wel eens een keer.. Een mogelijke oorzaak kan ziekte of stress zijn.
    Dit kan een verklaring zijn voor je lange cyclus.

7. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Er is geen stress of ziek zijn geweest hooguit wat spanning omdat ik wil weten of ik zwanger ben of niet haha dat zou de enigste reden kunnen zijn wrok het zo lang duurt weet natuurlijk niet of dat kan :)

8. meja

meja Lid

14 jul 2015
    39
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb bijna hetzelfde gehad.

Ik heb een regelmatige cycles van 28 dagen. Kan er de klok op gelijk zetten.

Ik moest het afgelopen zaterdag worden, maar het bleef uit. Spanning allom, zou het dan toch...

Afgelopen maandag (2 dagen later dus) een test gedaan. Negatief.
    Gister ben ik inderdaad ongesteld geworden. Dit is me vorig jaar augustus ook al eens gebeurd. Ook na 3 dagen overtijd.

9. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Hier ook twee dagen overtijd. Testen negatief maar wel hoge temperatuur..

10. Jebb

Jebb Niet meer actief

Pff, vervelend zo'n forum die eruit lag.
    Zondag in alle vroegte naar ah voor test, negatief... twee uur later gi-ga ongesteld haha.

Volgende ronde...

11. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Dat heb ik ook altijdd als ik overtijd ben. Dan koop ik een test, doe ik de test en is ie negatief. En dan na half uur krijg ik buikpijn en word ik ongesteld haha lijkt wel of me lijf dan pas weet dat ik ongesteld kan worden

12. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook 2 x eerder gehad, die positieve ovulatietesten. Of eigenlijk bleven ze wel tot 5 dagen positief rond mijn ei. En later in mijn cyclus werden ze weer positief. In beide gevallen was ik zwanger. Ik had die supergevoelige ovulatietesten en misschien hebben die in een heel vroeg stadium al wat opgepikt.
    De zwanger en kids dipsticks vond ik zooi. Ik had op 3 andere merken al lang en breed positieve testen en op die dipsticks was nog niets te zien. Misschien moet je de kruidvattesten proberen.

13. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    een ovulatietest kan ook positief uitslaan bij een zwangerschap, of je hebt een late eisprong of de kans zit er in dat je zwanger bent :)
    Heb inderdaad al gelezen van andere dames dat ze pas veel later positief testen (sommigen), dus alles is nog mogelijk.
    Tijd brengt raad, helaas zijn het ongeduldige dagen :)

Deel Deze Pagina