Hai meiden, Nou zoals de titel het al zegt, volgens mij heb ik deze ronde geen LH piek Ik had volgens mijn berekeningen gister of vandaag mijn LH piek/ ei moeten hebben en nu ben ik al 6 dagen alleen maar negatieve ovu testen aan het verzamelen, terwijl alle afgelopen keren ik duidelijk kon zijn wanneer mijn ei er aan zat er komen. We hebben wel gewoon om de dag geklust, en daar gaan we ook nog maar even mee door maar hoe groot is de kans dat ik geen ei heb? Of ben ik gewoon te ongeduldig? óf heb ik wel gewoon een eisprong maar heb ik er langs 'getest' ...? Wie o wie heeft dit ook wel eens gehad?
Hoop dat je gelijk hebt Net nog een ovutestje gedaan, maar deze was echt héél licht, dus het lijkt er ook nog niet op dat het er aan komt zeg maar. Nee ik temp nog niet.. Heb al wel 3 dagen iets gevoeligere tepels, en dat was voorheen vaak een teken dat mijn ei eraan kwam. Verwarrend allemaal hoor!
Inderdaad lastig meid, maar test toch nog maar even door. Soms kan een cylus anders lopen dan je zelf verwacht. Succes ermee
Wow das veel! Ben je stiekem al niet gewoon zwanger dan? Ik test nog even door, was al blij dat m'n cyclus rond de 33 dagen zat nu.. hopeloos zo'n vrouwen lichaam soms Iemand anders nog ervarigen?