Ik had een megabuik maar ons meisje woog 3080 gr an was 47cm, ze is met 41 weken geboren. Tijdens mijn zwangerschap konden ze niet goed schatten hoeveel ze zou wegen en dachten tegen de 4 kilo aan. Ik had enorm veel vruchtwater. het zegt dus niks.
Hier een flinke toeter maar de baby woog maar 2920 gram. Buik zegt niks over hoe groot/zwaar de baby is
Twee zwangerschappen met een net buikje volgens de gyn. Identiek naar mijn idee, de eerste 2600 gr. de tweede 3750 gr., dus dik een 1 kg. zwaarder.
ik had een mega buik, ben zelf klein. Bij 30 weken zeiden ze een gemiddelde baby, daarna geen schattingen meer gehad. Yanna was 2580 gr 46 cm met 38+1 wk. Best klein dus.
Ik had echt een mega buik, werd vaak gevraagd hoeveel er wel niet inzaten . Uiteindelijk was m'n dochter 2730 gram bij de geboorte, een heel kleintje dus. Zegt niets.
Nee hoor, ik had een niet al te grote buik en kreeg eekind van 8,5 pond. Collega had een veeeeel groter buik en kreeg een kindje met een laag-gemiddeld gewicht. Het zegt dus echt helemaal niks.
zegt helemaaaaaaaal niks....ik was tegelijk zwanger met mijn nichtje....ik had een ENORME buik en aan haar zag je bij pas de 6 maanden een mini buik komen en dat is tot de bevalling een heel beschaafd mini.buikje gebleven haar dochtertje was zwaarder en groter dan mijn kind
Ik had 2x een kleine buik. Ik ben bij de eerste 6 kilo en bij de 2e 5 kilo aangekomen. De eerste was 9 pond en de tweede ruim 8 pond, ik denk niet dat de groei van je buik er mee te maken heeft.
Hier 2 x een groei echo gehad, omdat ze dachten dat hij minimaal 2 weken voor zou liggen, groot zou zijn etc. ( ivm grote buik) 39+2 geboren en was maar 3170 gram. Net onder gemiddeld. (3500 was gemiddeld zeiden ze)
Ik heb beide keren een mega buik gehad, beide keren de 40 weken gepasseerd, beide keren werden ze bij 35 weken d.m.v. een echo al op 3000 gram geschat en gezegd dat het wel een 8 - 9 ponder zou worden. En beide keren waren het lichte kindjes (3085 en 3380 gr bij 42 en 41 weken). ik denk dus niet dat je de dikte van je buik veel te maken heeft met het gewicht van de baby. Bij mij was het gewoon ook veel VET! Die ik er nu gelukkig bijna allemaal heb afgetraind (25 kg ben ik ondertussen kwijt)
Grote buik, 2980 en 46 cm. Voor mijn gevoel zegt het niets! Schoonzusje heeeeeeel kleine buik, bijna 9 ponder en 54 cm.
Hier een klein buikje, terwijl ons kindje nu ongeveer een week voorligt op groei en volgens de schatting groter dan gemiddeld word..Vorige zwangerschap ook klein buikje en onze zoon woog 3600gr
De grootte van je buik zegt helemaal niets over de lengte/gewicht van het kindje...eveneens zegt het aantal kilo's dat je (eventueel) aankomt daar verde ook niets over!
Ik had een mega grote buik Idereen dacht werkelijk dat ik een tweeling zou krijgen, Zelf was ik 'bang' een mega grote baby te krijgen haha tsja het moet er toch uit En toen was daar mijn kleine hummeltje met 2915 gram en zo'n 47 cm Hij paste maatje 40 van kleertjes Het zegt dus indd niks