Ik ben op dit moment 28 weken en 5 dagen zwanger. Nu zou ik nog wel graag een pretecho willen laten maken (3d-4d) maar dan over 1 a 1,5 week....Krijg je dan nog wel mooie beelden? Weet iemand dit? ALvast bedankt! Groetjes Leonie
ik heb volgende week ook weer een pretecho! Juist met 30 week heb je mooi beeld, je kan dan het gezichtje goed zien en soms op wie het lijkt Ik heb met 20 week ook een echo gehad en dan zie je je kindje helemaal
Het is niet zo 'tuurlijk' ... Wij hadden met 28 weken een echo 3d/4d en toen vertelde die vrouw dat dat daar in elk geval de laatste week was dat ze het deden, omdat vooral bij een eerste vaak de baby al te laag ligt bij bv 30 weken om het gezichtje nog goed te kunnen zien... En warempel begon Iman met 29,5 week met indalen, volgens de VK... Dus al sik met 30 weken gegaan was was er geen mooit beeld geweest...
Ja trouwens, op onze echo zag je idd op wie Iman leek... En je zag ook de vergelijking nadat ze geboren was!... Ze trok op de echo zelfs hetzelfde pruillipje als ze nu altijd doet
bij ons werd vertelt dat tussen de 25 en de 28 weken de echo het mooist is. toch zou ik het zeker doen, wie weet worden de beelden kei mooi.