sorry dames, ik heb nu al meedere topic geopend maar ik kom er niet uit, en wil graag wat hulp en meningen ik heb een onregelmatige cycles, en volgens mijn tempratuur kaartje heb ik op dag 10 of dag 18 mijn eisprong gehad (zie bijlage) nou weet ik dus niet waneer die geweest is, wat denken jullie (niet extreme stijging ertussen, had ik griep, dus daar niet op letten) nou is het dus zo dat ik 5,6,7, en vandaag 8 okt, zwangerschapstesten van het kv heb gedaan kv testen reageren ook bij mij op mijn eisprong en ik had geen ovulatietesten meer. nou was die 5 okt heel licht postief 6 okt iets positiever 7 nog steeds licht en vandaag 8 okt. weer een stuk duidelijker, eigenlijk nu echt een mooi positief testje aan de ene kant denk ik dat ik dus die 5 okt mij eisprong heb gehad dat de test daarom licht positief was, maar we zijn nu 3 dagen veder en de testen worden donkerder, en als ik dat vergelijk met mijn temp zou het niet kunnen dat mijn eisprong vandaag is dus dames please, help me out wat denken jullie als ik dus op dag 10 een eisprong zou hebben ( en ik heb een lutale fase van 12 dagen, altijd) dan is morgen me nod, en heb ik dus voor nod getest het geen dat me dus laat twijfelen voor een zwangerschap is dat de test dan weer heel vroeg positief was 5 oktober dus ( 4 dagen voor nod) ik heb ook een foto van de test van net bijgevoegd, ik krijg hem er niet zo goed op, omdat het al donker is, maar het streepje is in het echt heel erg duidelijk en even breed
bedankt voor je reactie de testen zijn zker postief want ook de cb geeft aan zwanger 1-2 weken alleen het is dus nu al 1 keer voorgekomen dat mijn kv testen en mijn cb digital positief aangaf tijdens mij eisprong, vandaar dat ik zo onzeker ben maar als ik me eisprong dag 18 gehad had (nu dag 21) dan is het volgens mij niet de bedoeling, dat de testen donkerder worden maar lichter.. als ik dus dag 10 een eisprong had , betekekend dit dus dat ik 8 dagen na mijn eisprong positief testen en dat vind ik ook opmerkelijk.. pff zo veel onzekerheid en het lijkt wel of ik wat klachjes heb, heel moe en het lijkt alsof ik een beetje stuwing heb en veel bultjes om me tepel heb, ik hoop dus dat ik zwanger ben
Aan de hand van je kaartje zou ik zeggen dat je op dag 18 je eisprong hebt gehad, maar ik zou als ik jou was gewoon over een dag of 4 weer een testje doen, als die positief is, ben je dus wel zwanger! Misschien ook niet zo handig om zwangerschapstesten te gebruiken voor je ovulatie, zijn er ook niet voor bedoeld, en zo geef je jezelf alleen maar meer onduidelijkheid.
ovulatietesten en zwangerschapstesten geven bij mij allebei positief tijdens een eisprong (bewezen door de gyn, dmv bloedtest) en ovulatietesten ook, dus het maakt niet uit wat ik had gebruikt, er zou toch wel een positief resultaat uit komen. alleen dmv bloedprikken kan ik nu dus duidelijkheid krijgen, maar ik wil niet steeds bloedprikken, ik heb dan het gevoel alsof ik ze elke maand lastig val om te kijken of ik een eisprong heb gehad. afwachten dus
ik had zaterdag een mooie positieve zwangerschapstest en nu vandaag was hij ietjes lichter, maar ik test wel vaker in de middag duidelijker positief. en het lijkt wel of ik wat klachtjes heb, ik hoopte eigenlijk op een hele duidelijke positieve test vandaag, want dan was het wel duidelijk wat het is geweest