Symptomen komen en gaan weer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sofie13, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sofie13

Sofie13 Actief lid

21 sep 2016
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,
    Maandag en dinsdag enorm zere liezen met af en toe kramp.
    Zo pijnlijk dat lopen en autorijden pijn deed.
    Vandaag..helemaal niets meer! Maaar...sinds gisteren enorm pijnlijke borsten en vandaag nog gevoeliger.
    Kan volgende week pas testen..
    Is dit niet vreemd? Zo afwisselend ? Of zal het toch een naderende menstruatie zijn? Mm..🤔

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Er is weinig over te zeggen.
    Kan van een menstruatie komen inderdaad...
    Tijdens mijn zwangerschap had ik blijvende pijnlijke borsten en heb ik maar twee vlagen van misselijkheid gehad. Wel elke dag menstruatiekrampen.

3. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ooh lastig is dat he. Ik vertrouw mijn lijf ook niet. Soms kramp en vlagen van misselijkheid. Dan weer helemaal niks. Moet ook nog zeker een week wachten met testen.
    Succes met wachten

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Hier ook steekjes her en der. De laatste dagen 3x over misselijk, ma en di avond en afgelopen nacht ineens dat ik er wakker van werd. Ben nu 11 dpo als het goed is en gisteren negatief getest. Denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.

5. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik ben de laatste tijd elke keer misselijk (af en aan) en ik heb zere borsten vanaf de eisprong en elke maand gewoon ongesteld geworden. Helaas heeft een aankomende menstruatie soms dezelfde klachten als een zwangerschap... Succes!!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lijkt me ovulatiepijn of heb je je eisprong gevonden middels ovulatietesten ofzo?

Ovulatiepijn is veelal de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen pas je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt waar je vaak niks van merkt. Dus het kan goed zijn dat je pas gisteren je eisprong hebt gehad. Na eisprong maak je automatisch het hormoon Progesteron aan wat klachten kan geven als pijnlijke borsten en dergelijke.

Ik denk dus dat je NOD niet volgende week is (tenzij je je eisprong hebt gevonden middels ovulatietesten), maar pas over een kleine 2 weken.

7. Sofie13

Sofie13 Actief lid

21 sep 2016
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie !
    Ik had vorige week dinsdag blanco ovulatie test. Donderdag een roze streep en vrijdag was er bijna niets meer en zaterdag weer spier wit. Zie hieronder foto van donderdag en zaterdag. Vandaag wastie ook spier wit.
    Ik vermoed dat de eisprong dus woensdag of donderdag was maar zeker weten doe ik het niet.
    Sinds vanmiddag enorm pijnlijke borsten weer met jeuk..

Bijgevoegde bestanden:

8. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Misschien toch je eisprong die eraan komt?
    De testen zijn negatief, teststreep hoort even donker/donkerder te zijn dan de controlestreep

9. Sofie13

Sofie13 Actief lid

21 sep 2016
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff ik weet het niet meer..
    Ik moet maar gewoon afwachten en drinken met mate met de feestdagen !

Deel Deze Pagina