Hoi! Na mijn bijzonder grote tweeling heb ik helaas huidoverschot en striae. Ik sport veel en mijn middel heeft een omtrek van 64 en heupen van 93. Ik voel me toch niet fijn in een gemiddeld hoog bikinibroekje omdat er dan striae zichtbaar is. De jaren '50 stijl vind ik wel erg mooi en sexy. Hebben jullie betaalbare tips van betrouwbare sites? Ik heb al een vintage halter bikinibovenstukje in het zwart, dus passend zou leuk zijn. Bedankt!
Erg mooi! En precies wat ik zoek, al is het uitverkocht. Ook prijzig, of ben ik daarin wat naïef? Ik ben meer H&M prijzen gewend
Oops even niet gekeken of het nog in voorraad was of niet. Tja als je echt iets specifiek zoekt dat niet 'in' is nu dan zal je wel wat meer betalen. Zullen vast wel sites zijn die het goedkoper aanbieden maar deze site kon ik me nog herinneren.
Is dan wel een zwart hipster broekje maar kan ook vrij hoog getrokken worden (hoger als op de foto) Hunkemöller hipsterbroekje? Bestel nu bij wehkamp.nl
H&m verkocht ze dit jaar. Misschien nog eens op hun website kijken of ze hebben? En very cherry heeft op het moment geloof ik swimwear in de aanbieding
Vorig jaar heb ik er eentje bij Livera gekocht. Ook bij River Island en Monki hebben ze de broekjes die jij bedoelt. Je kan even kijken of ze ze nog steeds hebben. Vooral Monki is erg betaalbaar.
ze hebben ook een zwarte met witte polkadot bij topvintage. die zou ook nog best bij een zwart topje kunnen toch ? (succubus.nl verkoopt ze ook)
Ik heb een blauw wit gestipt badpak in die stijl gekocht bij je raad het nooit.... De zeeman!! Iets van 9 euro!
Versailles Vouwbroekje - Badmode Het is geen retro stijl, maar dit broekje heeft een vouwrandje dat je op iedere gewenste hoogte kunt omslaan (of niet). Niet omgeslagen zit het tot onder je borsten.
Die hadden ze dit jaar bij Primark in het zwart en blauw met stippen. M'n zus heeft nog zo'n bikinibroekje gepast.
Daar heb ik mijn vintage badpak vandaan. Hij was duur maar heb me nog nooit zo blij in badpak gevoeld! Heb hetzelfde probleem trouwens, ben klein en slank maar na de zwangerschap geheel uitgewoond. In die vintage style valt het mooi niet op!