zo onzeker

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moedertjevj, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    dames,

Ik zit nu 4 dagen voor mijn nod, ik heb vanmorgen getest met kruidvat 2v5 en er verscheen binnen de tijd een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje. je moet hem echt in het licht houden wil je de streep zien, ik krijg hem ook niet op foto.

Nu heb ik sinds gisteren bruine afscheiding, gaat het niet goed? ik ben ontzettend onzeker. verder heb ik ook een trekkerig gevoel de hoogte van mijn schaambeen. :(

2. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Kan ook heel goed innestelling zijn. Maar het kan ook het begin zijn van een vmk. Over 2 dagen weer testen mischien?

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    dank je voor je reactie, ik word gek van dat wachten.

4. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik testte gewoon iedere dag met die van de kruidvat. Zag iedere dag het streepje feller worden. Werd echt een testaddict, hahaha! Testen staan ik m'n fotoalbum. Bovenste is van 6 dagen voor NOD. :)

5. mamavanjayden22

30 aug 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    ik heb een vraag wie kan me helpen.
    ik heb op 25 juli me mirena verwijdert ben de 27 ongesteld geworden ongeveer 3/4 dagen en hoorde eigenlijk op 24 aug weer te worden
    heb de mirena 9maanden gehad en had er voor een regelmatige cyclus.
    maar ben nu dus nog niet ongesteld
    heb al 3x negatieve test gezien maar heb wel vaak krampjes in me buik me borsten zijn gevoelig en ben veel misselijk.
    herkent iemand dit ?

groetjes

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0

Bruine afscheiding wil niet zeggen dat het niet goed gaat. Dit kan ook nog wat oud bloed zijn van je vorige menstruatie. Dat had ik namelijk ook aan het begin. En onze kleine man is nu toch alweer 2 ½ maand oud.
    Gewoon vandaag of morgen nog eens testen. Is de streep duidelijker, dan gaat alles nog goed.

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik heb (nog) geen ervaring met de Mirena, maar gaat dat het niet hetzelfde als wanneer je met de pil stopt? Dat je lichaam weer even alles op een rijtje moet zetten?
    En anders zou ik gewoon contact opnemen met je huisarts om het na te vragen. Succes!

Deel Deze Pagina