Ovulatietesten CB

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aanne88, 22 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Hallo meiden,

Heeft iemand ervaringen met de ovulatietesten van CB? Op dinsdagmorgen 2 oktober verscheen er een hele mooie smiley op mijn display en ik dacht jippieee mijn ovulatie komt er aan. Zaterdag nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, maar wel een witte test.

Ik weet dat een ovulatietest geen garantie geeft, maar had gehoopt dat deze dure ovulatietesten toch wel redelijk zouden kloppen. Daarom mijn vraag hebben jullie ervaringen hiermee dat deze niet kloppen?

Bedankt alvast voor jullie reactie!

2. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Positieve ovu test zegt niks over of het eitje werkelijk springt. Meestal springt ie binnen de 48 uur, maar kan zijn dat het niet lukte en paar dagen later was. Enige hoe je t exact kan weten is met echo.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Een positieve ovulatietest en zelfs een eisprong en seks op het juiste moment geven geen garantie dat je zwanger raakt.
    De testen hebben het vast bij het rechte eind gehad op dat moment had je een lh piek. Of je ei gesprongen is en of het bevrucht is en zelf ingenesteld dat is niet te bepalen .

4. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Bedankt voor jullie reactie.

Eigenlijk weet ik goed hoe het zit want bij mijn eerste hebben we cyclusanalyse en alles gehad dus weet op zich wel hoe het werkt, maar toch als je nu in deze onzekerheid zit begin je weer aan alles te twijfelen. Het is afwachten. Lief in ieder geval dat jullie reageren.

Deel Deze Pagina