Dames, ik heb even jullie hulp nodig aangezien ik hier echt geen verstand van heb als "nieuwe" mama. Als verjaardagscadeau voor mijn man wil ik dit jaar de crea bea uithangen. Ik weet nog niet precies hoe of wat ik ga maken, ik denk iets met hand/voetafdrukken, maar ik weet wel wat ik nodig heb. Ik denk vooralsnog aan een "schilderij" van onze zoon. Ik ben op zoek naar verf, om mee te vingerverven. Onze zoon is een druk ding, dus hij zal die verf in zijn mond doen. Is dat schadelijk of is er een speciale uitvoering voor baby's? Verkopen ze dit ook bij de Hema of een Bruna? Ik heb maar een paar dagen, dus bestellen is geen optie. Weet iemand ook waar de canvasdoeken hebben? Klein formaatje graag. Mocht iemand nog leuke ideeën hebben hoor ik ze trouwens ook graag! Alvast dank!
Dit is met een voetafdruk gemaakt. Canvas doeken verschillende maten hebben ze bij action. Hebben daar ook vingerverf. Als je bang bent dat wordt gegeten. Misschien slik om dan iets te doen met voet afdruk of handafdruk (bv een hartje) maar dat jij dan eigelijk de "leiding" hebt zodat er niets ingeslikt wordt.. En anders ff Google tegenwoordig zoveel dingetjes voor knutselen. Ook op welke.nl staan veel dingen. Succes en vooral veel plezier!
o gaaf! Dat is er een leuk idee zeg, maar ik denk dat mijn zoontje daar net iets te jong voor is. ik wil hem graag alles zelf laten maken, of toch, zoveel mogelijk. Maar bedankt voor de tip, ik haal het canvasdoek bij de Action
Nog even een domme vraag, maar moet ik gewone vingerverf hebben? Want ik zie ook ergens plakkaatverf staan
Wat ik gedaan heb ik de handjes en voetjes op het doek gedrukt.. Maar ook zijn billen hahaha was super leuk!
Truelove; hahaha, gewéldig. Dan mag ik wel een grotere canvas halen, want meneertje heeft al een aardig kontje
Voor de allereerste Vaderdag met twee kinderen, heb ik samen met de kleine jongedame deze gemaakt. Echt veel medewerking gaf ze trouwens niet.
Leuk hoor Kat! Leuke versiersels ook. Ik verwacht ook niet veel medewerking van mijn zoon Hij zit in de ikke zelluf doen fase. Ik verwacht meer dat hij het verf en het doek opeet...