zijn die plankje nu echt handig?? Onze dochter is precies 2 als de kleine komt. Welke plankjes (met of zonder stoeltje) zijn aan te raden? We hebben een maxi cosi mura 4 kinderwagen.
ik vind/vond het echt ruk. (sorry voor de woordkeuze) Ik ben niet erg groot dus het belemmerde me best met lopen. Mijn dochter had al snel door dat ze er zo af kon stappen om weg te lopen. Met alle gevolgen vandien want als ik het even niet door had lag ze dus op de stoep. Nee voor mij was het geen succes en heb na een poosje het plankje gebruikt te hebben een andere duowagen aangeschaft aangezien ik mijn oude al had verkocht. Ik heb het plankje nog wel misschien dat het wel werk als mijn dochter nog wat ouder is maar zoals nu was het dus alleen drama
IK krijg ook een 2e en onze zoon is dan 2 jaar en 2 maanden oud... Ik ben zelf ook geen voorstander van zo plankje omdat ik ook idd klein ben loop ik er denk ik elke keer tegen aan... We zijn bezig om ons zoontje los te laten lopen naarst ons... elke keer als we weg gaan nemen we de wagen wel mee maar laten we hem eerst aan de hand lopen en zorgen dat die ook echt naarst ons loop als dat zo een tijdje blij willen we proberen los te laten en naarst ons te laten lopen... Onze zoon is nog al een bengeltje en loop ook snel weg of rent kan ik beter zeggen dus word een hele opgaven voor ons maar we blijven wel sterk doorzetten... Ook handig voor als we deze zomer naar de dierentuin gaat dan kan die gewoon lopen naarst ons.... Maar als het ons niet gelukt is ga ik toch een plankje aanschraften...
onze dochter loopt nu ook al aardig mee, maar schiet niet echt op en gaat liefst de andere kant uit. Nu wonen we gelukkig aan het bos waar het geen kwaad kan, maar moet ook wel eens naar de winkel in het dorp. willen de keus voor een duowagen af laten hangen na de geboorte.De eerste weken is mijn man toch rvij en lopen we met zijn tweetjes als ik na een aantal weken alleen ben kijken we hoe het gaat. Mocht het nodig zijn kopen we er denk ik een via marktplaats.
Ik zie weleens mensen lopen, maar het lijkt me om eerder genoemde redenen inderdaard niks. Wij hebben een Bugaboo en ik heb een extra zitje erbij gekocht zodat ik én een wiegje én een zitje heb om uit te kiezen. Er kan er dan één in de wagen en de ander kan in de draagdoek of SSC op mijn rug.
Ik vind het super handig. Wij hebben een universeel plankje gekocht. Kun je er ook zo afklikken als het plankje niet nodig is. Mijn dochter staat er met veel plezier op.
ik had hem ook bij de bugaboo..maar mijn zoontj eis een wegloper..dus op straat oke, hij bleef staan...maar helaas zodra ik stil stond, al was het bij het oversteken, hup ging ie eraf...of heel raar hangen zodat ik wel moest stoppen... dus in winkels leek het mij ehct verschrikkelijk ...heb een duowagen aangeschaft en oude verkocht, maargoed mijn zoontje is ook pas 20 mnd als de baby er is!
wat ik daar over lees of heb gehoord, is dat dat wel fijn bij de bugaboo..maar bij andere wagens kunnen ze niet goed erover heen kijken...maar dat zou je mss in een winkel kunnen uittesten!?
ik ga ook voor een duowagen, onze zoon is 2jr en 2 maanden als de jobgste geboren wordt. Hij kan op zich wel meelopen maar als hij dan wat interessants ziet (hond,speelgoed,andere kindjes enz) is hij weg. En ik heb dus geen zin om er elke keer achter aan te rennen met de jongste liggend in de kinderwagen. Ik wil wel voor een wagen gaan die je ook als enkele wagen kunt gebruiken en dan verkoop ik de wagen die ik nu heb. Zo kan ik als Tycho iets groter is en wel mee kan lopen de wagen gewoon nog gebruiken maar ik kan wel ten alle tijde het zitje voor Tycho er weer op zetten. Dus als ik dan verder ga wandelen of naar de winkels ga, hem daarin zetten. Ik denk dan bijv aan phill&tedss of babyjogger ofsow. Bugaboo donkey heb ik ook naar gekeken maar die vind ik dan wel weer erg duur en heb hem op de 9 maandenbeurs gezien en meegereden en vond het niks. xxx
Ik vond het niks, je loopt meer naast dan achter je kinderwagen. Ik had voor 7,50 euro op mp een zitje voor op de kinderwagenbak gekocht, dat was ideaal maar je hebt er een stevige kinderwagen voor nodig.