Pak die foto

Discussie in 'De lounge' gestart door Opening, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

Ik heb een vraag over pak die foto. Deze stonden vanochtend bij de supermarkt waar ik altijd komt dus heb mooie foto's van de kleine laten maken. Ze hebben foto's gemaakt met 4 verschillende accessoires. Zaterdag zijn deze foto's klaar en kan ik ze halen. Nu is het zo dat ik 1 foto van 13x18 voor 2 euro krijg. Maar nu komt de vraag: Hoe bestel ik de andere foto's? Ze bewaren toch van elke accessoire een goede foto zodat ik die kan bestellen? Ik heb ze al gezien op de camera en vond ze erg mooi. Mijn vraag is ook natuurlijk dat ik zaterdag de foto's kan halen maar ze kan toch niet elke foto van elk formaat ontwikkelen? Ook wil ik graag weten wie er ervaring hier mee heeft. Ik heb namelijk een aantal slechte verhalen gelezen op internet. Ik hoop dat er mensen zijn die mij iets kunnen vertellen.

Liefs Arianne

2. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik vind de foto's die ze maken leuker en beter dan van bijv. Bell Photo. Ze namen er hier ook meer tijd voor. Met bijbestellen heb ik geen ervaring, ik vind 't leuk om één keer in de zoveel tijd een paar foto's te laten maken maar 'het moet wel leuk blijven'. Koop dus altijd maar 1 of 2 foto's. Moet je je wel even over het verkooppraatje heenzetten, maar goed, ze moeten natuurlijk ergens aan verdienen.

Als je het hele pakket koopt krijg je de CD rom erbij trouwens, maar dan ben je wel een paar tientjes kwijt. Valt trouwens ook over te onderhandelen: mijn totale pakket was E 90, maar omdat ik er 5 minuten voor de eindtijd van het ophalen was, had ik ook het pakket voor E 50 meegekregen. Helaas voor hen had ik dat er niet voor over, maar het is dus een beetje als op de markt, ze moeten er toch vanaf, anders gaan ze weg en de kostprijs van de foto's is natuurlijk niet zo hoog.

3. Opening

Opening Niet meer actief

Beadnkt voor je reactie. Maar ik toch eventueel ook bij een fotograaf of een ander winkel een foto van foto laten maken?
    Stel dat ik over een tijdje denk ik wil van die ene foto een groter formaat?
    Het zit dus in een pakket? Dat is wel leuk inderdaad. Nou ik ben benieuwd zaterdag op het toestel zagen ze er leuk uit.

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

als je ze op cd heb mag je ze overal nalaten maken hoor.

5. Opening

Opening Niet meer actief

Ja is ook zo. Overheen gelezen haha

6. Opening

Opening Niet meer actief

@Minke24

Krijg je die cd-rom dan alleen bij het hele pakkeet? Of kan je die ook los kopen?

Deel Deze Pagina