Heeft hier iemand kinderen op dezelfde datum jarig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Child, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn vader kreeg zijn dochter als kado
    die vieren het samen. Toen mijn zus jonger was viel mijn vaders verjaardag en beetje in het niet

2. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    mijn zus is jarig op 30 mei , mijn neefje van 18 kwam op 26 mei, mijn nichtje van 15 kwam op 24 mei en ik ben van 22 mei

mijn zoontje is van 18 september en mijn dochter van 4 september, :) wel 5 jaar verschil

3. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ik ben tegelijk jarig met mijn zes jaar oudere zus. Heb er zelf nooit zoveel moeite mee gehad, maar zus deed er vaak erg lastig over (ook omdat we als kinderen/pubers water en vuur waren...) Inmiddels gaan we heel goed met elkaar om en hebben we beiden een eigen gezin. Binnenkort vieren we voor het eerst sinds jaaaaren weer samen onze verjaardag voor de familie. Ook mijn zoon die twee dagen na mij jarig is, lift dan mee met onze verjaardag, in de hoop dat hij dan extra kadootjes krijgt omdat erdan veel meer ooms/tantes komen dan wanneer hij zijn verjaardag apart houdt;)

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Nog niet maar zoontje is van 28/2 en ben nu uitgerekend op 20/3.. Dus dat zou zomaar kunnen ;)

5. misa

misa Niet meer actief

Ooh wa lijkt me dat lastig zeg! Hier hebben we in december en januari wel enorm veel verjaardagen..... Niets aan!

@loezzz: maandje overslaan om zwager te worden, snap ik! Maar wat als jij nou juist alleen dan echt vruchtbaar bent........? Je hoort het wel eens....!

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hier een paar dagen na elkaar.

Man 28 sept.
    Nova 3 okt.
    Ik 9 okt.

Precies 5 dagen ertussen:p.

Zou toch mooi zijn als we ooit voor een tweede zouden gaan deze op 14 okt. Geboren zou worden xD.

Weet niet of dat zielig is, als ze beide een eigen kinderfeestje krijgen en met het "grote mensen feestje" beide genoeg aandacht krijgen (eigen cadeautjes, eigen taart enz.) vind ik van niet.

7. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    mijn kleine meid is van 17 april en op haar 2e verjaardag is haar nichtje geboren :D

8. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Onze middelste en jongste schelen 2 jaar en 1 dag.
    Middelste is op de 20e jarig en jongste op de 21e.
    Vind het niet zo leuk voor ze maar het is niet anders.

Jongste kwam met 32 wkn dus had het ook niet verwacht.

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik denk dat ondanks dat er een week ofzo tussen zit, je toch de verjaardag op 1 dag zult vieren....
    Je kan niet echt verwachten dat de visite 2weken achter elkaar op een verjaardag komt.....

Ik scheel 2 weken met m'n 4 jaar oudere zus, en onze verjaardagen vierden we altijd samen. gezellig, we kregen allebei cadeau'tjes, en we vonden het gewoon allebei leuk :D

Voor m'n ouders ook handig, maar 1x per jaar een kinderverjaardag hihi....

10. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was van beide kinderen uitgerekend op 12 juni. Uiteindelijk is mijn dochter van 31 mei en mijn zoon van 6 juni. Scheelt dus niet veel.
    Daarbij is mijn zoontje geboren op de verjaardag van zijn opa. Ik moet nog eens gaan bedenken hoe we dat met de verjaardagen gaan doen

11. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik ben op de zelfde dag jarig als mijn broertje zit 2 jaar verschil tussen. Heb het nooit een probleem gevonden

12. LoveAim

LoveAim Niet meer actief

Mijn zus en ik zijn op dezelfde datum jarig, maar dat schijnt bij een tweeling vrij normaal te zijn. :p

Verder:
    - mijn man en zijn neef op dezelfde dag jarig
    - mijn man en mijn zwager (man van mijn zus) een dag achter elkaar
    -Neefje van mijn zus is 2 dagen ouder dan mijn dochter; mijn zus en zwager zijn dus binnen 2 dagen 2 keer tante en oom geworden

Van mijn dochter was ik uitgerekend op de verjaardag van mijn schoonzus. Gelukkig braken mijn vliezen 3 dagen eerder en ik heb enorm mijn best gedaan haar dezelfde dag nog geboren te laten worden, want een dag later was ze tegelijk jarig geweest met een hele goede vriendin en dat wou ik niet. Ik heb het team serieus gek gemaakt met de vraag of het nog ging lukken die dag! Is uiteindelijk gelukt, want om 23:35 uur is ze geboren en nu hebben zowel mijn dochter als mijn vriendin nog hun eigen verjaardag. :D

Oh ja, in het gezin waar ik als AuPair werkte, was de moeder tegelijk jarig met haar middelste zoon. Haar verjaardag werd dus nooit gevierd.

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb een tweeling en op dezelfde dag jarig. Tot nu toe hebben ze er geen last van en denk dat dat met kindjes met een andere leeftijd ook niet heel erg is. Ze zijn beide jarig toch.. zie zelf het probleem niet zo ;)

14. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Bij mijn dochters zit er 2 dagen tussen.grote mensen fe es st vieren wij samen. En kinderfeestje is natuurlijk voor hun zelf. En 2 wken later is mijn zoontje later. En de oudste 4 december dat is pas lastig.zeker als ze nog geloven

Deel Deze Pagina