Heeft hier iemand ooit een innesteling 'gevoeld'?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KleinMeisje93, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jster

jster Actief lid

23 nov 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wachten duurt lang. En elke maand een teleurstelling als het niet gelukt is. Deze site is super leuk, maar ik ging wel altijd zoeken naar bevestiging. Elke maand ben ik er weer van overtuigd.
    Gisteren kreeg ik weer de klap en werd ik ongesteld.

Meis probeer de maand door te komen, en je niet zoveel bezig te houden er mee. Slik je vitamines en wacht rustig af. Je hoort juist zovaak mensen die even een pauze in lassen en dan juist zwanger zijn.
    Ik weet dat het lastig is want als wij vrouwen vaak iets willen, willen we het ook nu haha.

Ik wens je succes en hoop over een paar dagen op een mooie test.

2. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Hahahaha idd

Ik zit trouwens nu 4 dagen voor nod en idd wachten duurt lang en ben nog steeds vrouw hahah
    Maar na een jaar wordt het wel steeds frustrerende moet eerlijk zeggen voel me de hele maand al vreemd net zo gevoel als van deze maand word het raak zo raar hahaha

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.666
    5.701
    113
    Achteraf denk ik wel, had opeens een flinke steek en stond helemaal krom. Was ook zo weer over.

4. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik heb echt nu een beetje zeurderig gevoel aan rechterkant terhoogte. Van baarmoeder/eileider en onderrug... helaas kan dit ook betekenen dat ik ongesteld ga worden. Wacht het nog even af. Ik ga ervanuit dat ik nu nog op 8DPO zit ipv 10.. heb voor zekerheid maar een tampon in gedaan omdat ik gevoel heb ongesteld te worden.

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Waarom denk je opeens toch op 8 DPO te zitten?

6. KleinMeisje93

Ik ga ervanuit dat mijn ei 2 dagen na de eerste positieve ovulatietest is gesprongen omdat toen pas mijn ovulatietest negatief was :)
    Op FF geeft hij aan dat hij meteen bij de eerste positieve test is gesprongen.. vandaar dat ik nu maar uit ga dat hij 2 dagen erna is gesprongen :) ga de volgende ronde als het nu niet raak is ook erbij temperaturen :) dan weet ik het allemaal zeker.

7. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Op het moment dat je ovulatietest positief is spring die die dag niet 2 dagen later dan ben je al veel te laat

8. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Zou als ik jou was je wel even goed gaan verdiepen in ovulatietesten en temperaturen want tempen moet je elke ochtend zelfde tijdstip en voor je uit bed kom doen

9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Maar FF heeft dan ook gelijk... Je moet van de eerste positieve test uitgaan. Je eitje springt 24-48u daarna.

10. KleinMeisje93

Dacht na de eerste positieve test dat het dan 24/48 uur duurt voor hij springt? Kan het ook verkeerd hebben :)
    Had de tweede dag namelijk ook een positieve digitale ovulatietest van cb :) daarom denk ik dat hij daarna is gesprongen omdat hij de dag erna meteen negatief was (ook dipstick was negatief, 2 dagen daarvoor positief)

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.096
    17.087
    113
    Dat klopt niet. Een positieve ovulatietest weergeeft je LH-piek, niet je ovulatie zelf. Het eitje springt doorgaans 1 a 2 dagen er na.

12. Dolfijntje87

30 mrt 2016
    38
    0
    0
    Ja dat kan ook wat ook helpt en zo hoef je er niet zo bezig mee te zijn om de dag of 3 dagen seks hebben
    Veel s6 ik verwacht maandag me nod liever een dikke positieve testen natuurlijk

13. KleinMeisje93

Ik heb de dag en dagen voor en na mijn eisprong seks gehad :) dus zit vast wel goed. 10/11 oktober mijn NOD. Ga nu uit van menstruatie.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Hij springt 24 tot 48 uur na je eerste piek. Niet dezelfde dag.

15. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb nooit de innesteling gevoeld trouwens. Volgens gebeurd dat ook vaker niet dan wel. Relax meid :)

16. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Je moet echt geen tampon in doen zonder dat je bloed verliest!
    Je kunt zo heel erg snel een infectie oplopen. Je kunt dan beter een inlegkruisje in doen op dagen dat je nog geen bloed verliest....hoewel je ook dat niet te vaak moet doen.

17. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Heb achteraf gezien wel wat gevoeld. Was niet gepland en dus ook niet mee bezig. Had echt mega buikpijn. Ben toen op bed gaan liggen met een kruikje. Had daarna ook echt het gevoel dat ik ziek werd. Toen menstruatie uit bleef, dikke positieve test.

2e zw niet echt iets gemerkt geloof ik. Was er toen ook niet mee bezig.

Nu ik er wat meer mee bezig ben, denk ik elke maand wel wat te voelen. Vind het verrassingseffect toch het leukst eigenlijk 😉

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Dolfijntje: Wat de andere dames zeggen... Positieve ovulatietest geeft je LH-piek weer die je eisprong in gang zet. De werkelijke eisprong is dan 1-2 dagen later... Denk dat jij je nog eens moet verdiepen in de info ;)

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Idd wat dora zegt...en daarna kan je niks doen,het is altijd maar de vraag of je eitje dan bevrucht word,t is moeilijkk maar afwachten tot nod is t beste,succes!!

20. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Beide keren steken die ~ een kwartier aanhielden. Verder nooit gehad dus ik weet wel zeker dat dat het was (was ook op de juiste dag)

Deel Deze Pagina