Ik kreeg vandaag een mailtje dat ons apparaat niet aan de voorwaarden voldeed! Ik snap er niks van want alles was netjes opgestuurd in de goeie dozen. Iemand anders ook mail gehad ben erg benieuwd want voel me nogal genaaid eerlijk gezegd. Want ik heb geen poot om op te staan als hun zoiets zeggen!
Ik heb 'm zelf niet gehad, gelukkig. Maare, daar komen ze wel erg laat mee zeg? Die dingen zijn in mei ofzo toch al weer teruggestuurd? Gaan ze die nu pas controleren?
heb je hem schoon ingezonden? Ontkalkt, geen koffieresten meer? Was de doos intact? Was het de originele doos? Zitten alle onderdelen in de doos? Is er nergens schade? Welke bedrijf was dit?
Daar zou ik ook niet blij van worden! Hier ook geen mail gehad, hopelijk blijft dat zo Stond er verder niet bij wat er dan niet goed aan was? En wat willen ze dan nu, dat je hem vergoed?
Ja geen idee! Ik heb ook wel spijt! Want weet zeker dat die 100% in orde was! Heb ook gemaild dat ik precies wil weten wat er mis is en foto's wil hebben.
Ja kost me inderdaad 89 euro. En moet voor 2 sep melden of we hem terug willen hebben. Erg bizar! Kijk als die niet goed was dan had ik hem niet eens terug gestuurd! Dan wist ik ook wel beter Alles was schoon 3 keer laten doorlopen met water. goed schoongemaakt alles zat erbij papieren alles! Dus ik snap het niet we waren er express erg zuinig op!
ik snap zowiezo niet wat hun doel was om die apparaten terug te ontvangen. ze wilde ze nu aanbieden aan andere insiders en vrienden voor een aanbiedingsprijs maar tja je krijgt dan wel alsnog een 2e hands apparaat ondanks de volledige garantie etc. een koffieapparaat krijg je na mijn idee nooit helemaal schoon, ontkalkt etc na intensief gebruik van een paar weken. ik heb het apparaat gehouden omdat ik de koffie geweldig vond. ik zou een foto eisen en een duidelijke reden. zou dit niet zomaar accepteren
Belachelijk zeg! En dat idd maanden later opeens...zou ook nooit zomaar akkoord gaan en inderdaad foto's en uitleg vragen. Ben benieuwd!
Jee zeg wat een onzin! Ik kreeg een paar weken een mail dat diegene die hem desijda nuet wilde houden het apparaat nu voor 69 kon kopen. De afdankertjes dus. Nee dank je, want dan had ik hem wel meteen gehouden.