Hoi Ik heb sinds eind november 12 de mirena In het beging veel gevloeid, 1 a 2 normale ongsteld heden gehad met zo`n 4 wek ertussen en nu 2 dgn bruin na 4 weken en niet meer ongi! Yes zul je nu denken die boft! haha oke ik ben er ook heel blij mee hoor maar ergens gaat het nu knagen zal ik niet zwanger zijn? dom misschien want dat kan haast niet met de mirena maar je hoort het wel vaker. Ik ben moe en heb soms last van mn borsten en beetje misselijk af en toe maar nu ben ik ook een beetje grieperig dus dit zal er wel mee te maken hebben.. Herkent iemand dit? Alvast bedankt!
Ik had een Mirena en had ook constant allerlei 'klachten' die je ook bij een zwangerschap zou kunnen hebben, maar dat is omdat je gewoon een cyclus houdt. Ik had die klachten namelijk ook toen ik helemaal geen anticonceptie gebruikte en niet zwanger was... Op de site van Mirena staat dit: Het uitblijven van je menstruatie is bij Mirena dus heel normaal; had ik ook. Je moet denk ik voor jezelf bekijken of je daaraan kunt wennen. Als je je constant moet afvragen of je zwanger bent, is dit misschien toch niet de beste AC voor jou...? Lijkt me dat je daar namelijk erg onzeker van kan worden.
Ik heb een keer 3 en een keer 4 jaar een Mirena gehad en ben in die tijd nooit ongesteld geweest en heb ook nooit klachten gehad. Ideaal vond ik en als de kleine er is, ga ik er dan ook zeker weer een laten plaatsen. Ben nooit bang geweest voor een zwangerschap. Voelde me goed beschermd met de Mirena.
Bedankt, Ik was eerst aan de pil maar was altijd bang dat ik die vergat, gebeurde ook wel eens, was een tijdje steeds aan de diaree en soms overgeven dus ik wou eens iets anders. Het onzekere had ik dus ook wel met de pil. Ik denk gewoon dat ik me er maar bij neer moet leggen en genieten van het feit dat ik niet meer ongi word.. Mijn afscheiding is ook erg veranderd trouwens soms best veel nu..
Net ook weer heel veel afscheiding sorry hoor maar echt hele slierten.. OOk voel ik nu ineens (lange) touwtjes zitten.. Ik kon ze eerder nooit echt voelen zaten meer om de bbm heen. 1/2 jan is gekeken en toen zat ie goed.. dan kan ie nu toch niet meer er uit komen? stom he die onzekerheid misschien toch iets van schimmel ofzo want het is soms ook branderig.. maar t jeukt niet en t is ook geen brokkelige afscheiding wat je wel met schimmel hebt.. ? iemand een idee?