hmmm ze versturen wel email met nieuwe foto acties... voor dat we daar aan beginnen eerst die ene foto maar... kan me al niet meer heugen welke foto ik heb besteld... in elk geval was beeb net geboren... nu kan ze al omrollen hahaha.. ben blij dat normaal fotos bestellen niet zo lang duurt
Haha ik weet het ook echt niet meer! Heb er 2 besteld.... En heb die mail niet eens gelezen, meteen verwijderd
Na 2 maand geleden een vraag te hebben gesteld nu eindelijk een antwoord Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw mail. De Veronica actie voor het bestellen van een gratis foto is een gigantisch succes. We zijn druk bezig met het verwerken van alle orders en zullen u zo snel mogelijk uw foto doen toekomen. We verwachten in oktober de orders verwerkt te hebben. Wij gaan ervan uit u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijk groeten, Print-Things BV
ben benieuwd of ze binnen komen.. het was gratis dus is leuk als het binnen komt maar komt het niet dan niet ..
het is al weer oktober geworden zie ik haha, nou zou leuk zijn als ik het voor Quinn zn verjaardag heb
nou als de foto nog kom, dan is me dochter ondertussen alweer 1 jaar maar verwacht dat die niet meer kom...
Ik zat v/h weekend zal ik ze es mailen om te vragen hoe/wat. Maar ik heb eigenlijk geen zin om hun excuus of smoes aan te horen. Dit was echt een sof die actie