K was het ALWEER vergeten haha En nog steeds geen idee welke ik had besteld (3 stuks) Dus laat maar..... Nog steeds leuk als ze ooit nog komen aangezien ik dus niet meer weet welke t zijn.
Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd met de vraag waar de foto bleef, maar heb nog steeds geen reactie ontvangen.
dat ze het druk hebben is logisch, maar als ze ermee bezig zijn dan hadden enkelen het al moeten hebben ontvangen, en hoor nergens een geluid dat iemand de foto al heeft. mooie reclamestunt is dit geweest.
dit staat op hun website: XL fotoprint actie groots succes! De XL fotoprint actie van Veronica Magazine is een groots succes geworden. Iedereen heel erg bedankt voor het bestellen! We proberen om alle orders zo spoedig mogelijk uit te leveren, maar wegens het succes kan het even duren. Als je status op 'Pending' staat is dat geen probleem. U krijgt uw print vanzelf thuisgestuurd.
een zomaar kadootje wordt een verjaardag kado een verjaardag kado wordt (hopelijk) een sinterklaas kado....
Tegen de tijd dat ik de foto heb is Luuk het huis al uit Ach, ze hebben wel mooi de gegevens van een hoop mensen nu
Dit kreeg ik vandaag op mijn mailtje: Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw mail. De Veronica actie voor het bestellen van een gratis foto is een gigantisch succes. We zijn druk bezig met het verwerken van alle orders en zullen u zo snel mogelijk uw foto doen toekomen. We verwachten in november de orders verwerkt te hebben. Wij gaan ervan uit u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijk groeten, Print-Things BV
grrot succes of niet ik vind gewoon dat ze de eersten die hun vergroting verstuurd hebben moeten verzenden gratis of niet dan moeten die anderen maar wachten nu zijn we alweer een maand verder
Nou dan maar weer wachten! Ik ga de vergroting (als hij komt) gelijk in zijn foto album plakken. Hij is mij iets te gedateerd om nog op te hangen.
hoi woensdag een berichtje naar ze gestuurd en vandaag dit antwoord ontvangen Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw mail. De Veronica actie voor het bestellen van een gratis foto is een gigantisch succes. We zijn druk bezig met het verwerken van alle orders en zullen u zo snel mogelijk uw foto doen toekomen. We verwachten in november de orders verwerkt te hebben. U kunt zich neerleggen over de betaalstatus, de orders worden gewoon geleverd. Wij gaan ervan uit u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijk groeten, Print-Things BV ik ben benieuwt of we ze dan snel ontvangen
Ik heb maandag gebeld naar ze en dit is de reactie die ik vandaag per mail heb ontvangen: Geachte heer/mevrouw, Uw foto is op dit moment in productie. Ik heb uw foto verplaatst naar de voorkeursmap. Wij hopen deze dan ook zo snel mogelijk te verzenden. Nog oprechtte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,