Wat een slechte actie zeg!!! Heb niet t hele topic gelezen maar is er iemand die m al wel heeft?? Ik weet niet eens meer welke foto ik heb besteld Weet wel dat ik daar echt nooooooooooit mijn foto's ga laten ontwikkelen.
Na een aantal keer bellen, heb ik eindelijk de foto binnen. Helaas is hij helemaal gevouwen op alle randjes. Heb nu dus weer een klacht ingediend
Nou lekker dan en niet meer gratis ook (telefoonkosten) Heb zelf verleden week nog een mailtje verstuurd en nog geen reactie gekregen. Ik verwacht er niets meer van.
Nu ik het lees dit heb ik ook ooit eens besteld! Heel lang geleden dus haha. Inm. nog nooit wat gekregen dus... was het alweer vergeten
net dus dat nummer gebeld...en wat denk je zegt ze dat er 500 foto's klaar liggen om vertsuurd te worden...dat het idd heel lang geduurd heeft maar dat echt echt vandaag of morgen verstuud wordt...geloof je t zelf??? we wachten nog maar even af..
Hier eindelijk binnen.... verkreukeld en nat. vind de kwaliteit ook niet mooi hoor als je hier voor moet betalen. maar het is gratis he
had jij verder nog mailtjes gestuurt of gebeld?? of gewoon binnen gekregen? laten we hopen dat we ze nu alle maal binnen krijgen!
Nou!!! Je raakt nooooooooooit wat ik gisterenmiddag op mijn deurmat vond. DE VERGROTING!!! hahaha. Ongeloofelijk! In een grote rugband enveloppe. Gelukkig niet gekreukt dus erg mooi. Wat issie lang geleden he die foto? Moest er gewoon zelf om lachen. Zal me benieuwen wie hem nog meer krijgt in deze dagen.
Denk dat het hier nog wel 18 jaar gaat duren haha. Leuk hoor is je zoon 18 jaar en dan krijg je nog eens een uitvergrote babyfoto van hem
heb er meerdere besteld en weet echt niet meer welke! Denk dat ik ook echt heel erg ga lachen als ze ooit binnen komen!
Zonder dat ik ooit gebeld of gemaild heb, heb ik vandaag de foto binnen gekregen! Ongelofelijk, zelfs een kortingsbon er bij. Nou ik geloof niet dat ik daar ooit iets bestel. En als klap op de vuurpijl nog een envelop, met een foto op mijn naam van een jongetje dat ik nog nooit gezien heb... Dus wie weet krijgt iedereen hem toch nog dit jaar.