ik zei vanavond nog tegen mn man, dat we heb niet meer zullen krijgen voor de kerst, maar ze hebben nog 1 dag, zal mij benieuwen
ik heb ze een mail gedaan... ik kreeg terug dat ze mijn bestelling helaas zijn verloren !!!! nou toen heb ik een mail gedaan dat ik toch graag mijn foto wil !! toen zeiden ze : stuur maar een foto dan maken wij het in orde.... dus misschien even mailen of ze de foto nog wel hebben ? misschien zijn ze wel meer bestellingen verloren ?
Ik heb ze net ook maar eens gemaild, zat ook gelijk dat ik de bestelling op 22 juli heb geplaatst, whahah is dat erg of niet zeg
nee hoor is helemaal niet erg als ik ze niet gemaild had dan had ik hem echt nooooooit gekregen.... en nu komen ze aanzetten met : bestelling is verloren gegaan... tja zo zijn ze misschien wel veel meer bestellingen kwijt ! dus ff erachteraan mailen is juist goed
ook een mail gestuurd en dan werd er gevraagd om opnieuw een foto te sturen dit zeiden ze Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw mail. Wij hebben wat problemen gehad met onze server, waardoor uw foto niet traceerbaar is. Zou u ons de foto nog een keer kunnen toesturen onder vermelding van het bestelnummer. Wij zullen deze dan zo spoedig mogelijk bewerken en uitleveren. Met vriendelijke groet, Print-Things
Waar heb je het mail adres gevonden? Heb uit frustratie die mail die ik van hun had weg gegooit maar terug mailen is dan ook lastig. Ze zeggen nu gewoon dat het verloren is gegaan in de hoop dat niemand het meer weet.
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw mail. Wij hebben wat problemen gehad met onze server, waardoor uw foto niet traceerbaar is. Zou u ons de foto nog een keer kunnen toesturen onder vermelding van het bestelnummer. Wij zullen deze dan zo spoedig mogelijk bewerken en uitleveren. Met vriendelijke groet, Print-Things Nou dus het zelfde mailtje dus gehad Hoe moet ik nou nog weten welke foto ik ze heb gemail, zal ik ze zeggen ook!
Goh, datzelfde mailtje heb ik ook gekregen. Haha, heb een recentere foto van mijn zoontje opgestuurd. Verschil merken ze toch niet. ( had er bijna 1 met de kerstboom op de achtergrond gestuurd, dat was effe niet zo handig hihi) Liefs, Kili
en dan begint het probleem weeeeeeeeeeeer opnieuw, nou misschien inderdaad als onze kinderen 18 zijn hebben we een foto
snap niet waarom ze gewoon niet zeggen 'sorry mensen, we hebben een foutje gemaakt om deze actie te doen en kunnen het niet waarmaken. er komt GEEN gratis poster'
ik heb ook een recente foto van mijn zoontje gestuurd. merken ze indd toch, en met die kerstboom, zouden ze misschien ook niet eens merken hoor, misschien vond je die van vorig jaar zooo mooi maar wel belachelijk dat je er nu zelf achteraan moet gaan, en dan zon mailtje krijgt, iedereen die de foto dus nog wil... even mailen !!
ik heb ze ook gemaild, maar het bestelnummer heb ik allang niet meer. ze zorgen maar dat het in orde komt anders gaan we naar kassa of zoiets haha