En WEER was ik het al vergeten! Hier dus nog niks gehad (en ze is net 2 geworden, zou het nog voor dr 3e lukken?)
ik heb de foto maandag gekregen, de randjes zijn gekreukeld en de foto is lelijk "vergroot" ik ben er niet tevreden over.... maar laat het maar zo, heeft al lang genoeg geduurd,
hier ook de foto ontvangen...beetje gekreukeld idd en vind het slechte kwaliteit en ze is inmiddels 9 maanden ouder en ziet er een stuk anders uit... maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken ik hang m denk ik op zolder ofzo
ik heb ook de beruchte email gekregen en ze hebben gevraagd of ik de foto opnieuw wilde sturen Hoe hebben jullie dit gedaan? Gewoon via de email gestuurd? Of opnieuw via de site? Maar hoe zit het dan met de betaal module waar je doorheen moet??
Niks gehoord, niks gekregen, hoeft het ook niet meer, ga daar ook zeker NOOIT een bestelling plaatsen
behalve 700 spammails van hun met allerlei aanbiedingen.. nooit meer iets gehoord.. geen vergroting nix.. ze is nu 7 maanden en ik hoef die foto niet meer
ik heb vd week 1 gekregen en wacht nog op een ander. zag er wel redelijk uit alleen had de foto aan 1 kant een dikke witte streep. doen ze het misschien op alfabet versturen? ik ben s rn wacht nog op de w
Oja,das waar ook....ik had hm besteld voor de verjaardag van mijn man in juli.Foto van onze hond.Hij is al bijna weer jarig Nog niks gehad dus hier.
Vrijdag mijn vergroting binnen gehad en slechte kwaliteit maar goed wel binnen ook hier met een dikke witte streep. En toen was mijn ventje iets van 5 maanden en nu bijna 1 jaar.
ik heb hem al 2 weken ofzo binnen, de randjes zijn gekreukeld, en er zit een witte kras door mijn gezicht, ( foto van mij en zoonlief) heb ze al gemaild maar ik krijg maar geen mail terug.
Jammer allemaal zeg! Die van ons was helemaal gaaf. Zelfs de enveloppe was nog heel. Ik denk niet dat het op alfabet gaat. Ik had er toen eentje voor mijn moeder besteld en schoonouders. Allemaal via andere mail adressen en die hebben ook nog niets ontvangen. ik heb denk ik alleen ontvangen omdat ik ze een mail heb gestuurd. Maar daar ook geen reactie op gehad hoor! 1,5 week later lag de foto in de bus. En ach de foto ligt nu in de kast. Al veel te oud! haha ik plak hem binnenkort wel in zijn babyboek.