hoi, ik heb een nieuwe up to date foto gemaild en gebeld. ze zouden deze foto met de eerste volgende zending wegsturen. ik ben benieuwd. Ik blijf een beetje hopen op een mooie goede up to date vergroting.
Ik moest ook eerst een mail sturen en als reactie daarop nogmaals de foto doorsturen. En... heb m binnengekregen, ziet er goed uit. Wel een witte streep idd als rand aan 1 kant en volgens mij had ik een foto over de lengte gemaild en kreeg m over de breedte, staat wel mooi trouwens!
heb ook nix meer gehoord. maar wel mijn mailbox bombaderen met allemaal van die stomme reclames van hun.. ben best boos dus
ik heb hem vandaag ontvangen, totaal niet verwacht, ook niet gemaild naar hun, ik had zoiets van laat maar. en nu was hij er toch, wel beetje gevouwen aan de zijkanten (simpele envelop) maar het belangrijkste gedeelte is kreukelvrij!! kijken of die aner bij mijn ouders is gekomen
hier ook ontvangen vorige week, kwaliteit niet echt goed maar 't is gratis. Ik had ook nooit gemailed ofzo naar hen.. was wel verbaasd!
Wij hebben dus de vergroting wel gekregen 2 maanden terug of zo. We hadden de foto ook in een mooie lijst gedaan en in de slaapkamer van mijn dochter geplaatst. Was ik dit weekend boven haar bed verschonen. Kijk ik heel trots naar haar foto maar ik zie ineens allemaal zwarte plekjes op de foto. Dus ik pak de lijst van de muur en ik draai lijst om en ik zie allemaal SCHIMMEL echt te ranzig voor woorden. Hele lijst was beschimmeld en ik weet natuurlijk niet of het door de foto of door de lijst komt. Maar iemand geen ervaring mee? Nou gelijk in vuilnisbak gedumpt brrr harige schimmel is echt vies om te zien. Dus gratis vergroting eindigt in een schimmel
vandaag tot mijn verbazing 2 foto's in de bus 1 heb ik enkele weken geleden ook al ontvangen en nu dus weer. het heeft even geduurt maar heb ze nu beide gehad.
Ze hebben dan vast weer een lading verstuurd want ik had hem ook binnen (besteld op 16 juli). Wel met een mooie witte rand aan een kant en verkreukeld aan de bovenkant. Voor de rest is hij wel mooi geprint, had hem lelijker verwacht. Was eigenlijk bedoeld als proeffoto van hoe een gescande foto er op groot formaat uit zou zien zodat ik hem dan op canvas kon bestellen. Maar de foto is nu al zo verouderd dat ik dat dus niet meer ga doen en als ik hem bij hun zou bestellen met de kortingsbon dan zou ik blij mogen zijn als hij op 5 december geleverd zou worden ipv april voor mijn man zijn verjaardag
Ik kreeg hem ook ineens. Verkreukeld en een grote wit en zwarte rand langs de zijkanten. Hij is ook onscherp afgedrukt terwijl de foto haarscherp is.