heeft iemand dat stoom strijkding voor in de droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Als mijn dochter s morgens telekids kijkt dan komt daarna altijd tell sell en dan hebben ze zo een bolletje voor in de droger waardoor je niet zou hoeven strijken.
    Nu heb ik een hekel aan tellsell en denk ik dat ze 90% troep verkopen maar hiervan vroeg ik me nou af of het echt werkt?
    Iemand gezwicht en dit ding gekocht? En doet ie het?

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hahaha de Mister Steamy!! Ik zag hem laatst ook op tv en ik geloof nooit dat dit werkt. Het lijkt wel een hondenspeeltje:D
    Ik vertrouw zowiezo de producten van Tell sell niet. Als het allemaal van die wondermiddelen zouden zijn dan lag het allang in de schappen bij de Blokker of de Hema. En toch denk je bij iedere commercial stiekem toch weer "zou het nou echt werken?"

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Als het goed is kan je het over een tijdje bij de blokker voor veel minder geld kopen!

Dat is met bijna alles zo wat ze op tellsell verkopen.

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier in Frankrijk liggen ze al wel 'gewoon' in de winkel. Heb er al een paar keer bij staan kijken maar nog niet gekocht.

Ben ook wel benieuwd of er wel iemand is die 'em heeft en wat d ervaringen zijn!

5. adi

adi Niet meer actief

Ach volgens die reclame zitten je haar en makeup ook veel beter als je dat ding gebruikt, dus doen zou ik zeggen ;)

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    even via google zoeken.. dan kom je vaak wel echte reviews tegen!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ALS het werkt , dan zou dat super handig zijn!!!
    en idd vaak kun je het over een aantal weken dan veel goedkoper bij de blokker kopen of marskramer.

ik geloof Tell Sell nooit zo...
    zou daar zelf ook niet gauw wat bestellen.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    YouTube - Mister Steamy Review review... maar lees ook goed de comments. Want daaruit begrijp ik dat het bullshit is en dat je net zo goed een natte doek in de droger kunt doen met een tennisbal erbij..

9. ik moest wel lachen om die reactie, you lazy fucks need to learn how to iron :D

Deel Deze Pagina