In dit topic kan je je luiertas showen. Ik ben erg aan het twijfelen over wat voor een tas ik moet nemen. Heb er een gekocht maar wil toch een andere haha. Dus laat zien
Kunstboer tas Aloha | De Kunstboer | Kids in the Garden Ik heb deze. Geen echte luiertas. Maar wel gaaf. Welke heb je nu?
Angel, die heb ik mij vandaag dus ook gekocht. Past ook precies zoals je nu weet bij mijn babykamer. Alleen vriendlief vind hem afschuwelijk en zal er niet mee gaan rondlopen Ik heb nog eentje van prenatal een paarse. Maar die is het ook net niet Zoek dus eigenlijk een rode of leuke hippe beige.
Ik heb een hele makkelijke vriend en die zegt altijd: koop maar wat jij leuk vind! Past inderdaad goed bij je andere spulletjes!
Die baby travel lijkt mij geweldig. Ik ben niet zwanger maar nu na twee kinderen denk ik dat als ik ooit voor een derde kan/mag/wil gaan dat ik zeker deze neem. Hoop dat ze die ook in Nederlang hebben dan.
ik heb deze luiertas van little company, ook in deze kleur... ps hoop dat de foto doorkomt, eerste keer dat ik het probeer hahaha
wij hebben deze van Lief Google Afbeeldingen resultaat voor http://13560.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/Medium/4648551.jpg
Ik ga denk ik ook voor die van Hema.. Ik zocht een normale zwarte of bruine die je ook als normale tas zou kunnen zien maar op wat mooie leren tassen van 300 euro na kon ik geen leuke vinden.. Die van Hema vind ik wel schattig!
Ik heb gemerkt dat meerdere tassen wel makkelijk is. Een tas om mee te nemen naar de stad of korte tripjes. En een tas voor langer weg.
Ik vond het zelf zonde om heel veel geld aan een luiertas uit te geven, maar wilde wel graag een leuke, vrolijke tas. Die van Lief en Olily vind ik super maar echt te duur voor een tas die je maar zo kort gebruikt. Dan is die van de Hema een leuk alternatief. En komt er straks een tweede en ik ben deze tas beu, no hard feelings. Kopen we lekker een nieuwe!
de oplossing voor een dure tas is marktplaats... ik heb die van mij van marktplaats af en nog geen 20 euro betaald incl verzendkosten, normaal is deze tas 59 euro en komen de evt verzendkosten er nog bij... veel mensen hebben meerdere tassen die niet gebruikt worden en daardoor nieuw op marktplaats komen en dus voor een prikkie te krijgen zijn... ik vond het in ieder geval ideaal want net als eerder gezegd vind ik een tas die niet lang gebruikt wordt het niet waard om veel aan uit te geven...
Wij hebben de tas van de joolz en dan de nautic uitvoering. Zelfde als de kinderwagen en nog leuk ook dus lekker makkelijk.