Jaaa ik kijk het,ga er echt voor zitten. Moet ook eerlijk bekennen dat ik hem wel een knappe man vindt hoor,das denk ik ook wel de reden dat ik er voor ga zitten!
het valt me op dat dit topic niet loopt....zijn er zo weinig vrouwen die dit progamma kijken? Ik kijk het iedere week en vind het eigenlijk echt een leuk progamma.Ben ook erg benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden
Heb eigenlijk geen flauw idee welke vrouw het gaat worden Hij doet tegen alle vrouwen even leuk en zegt niet echt wie z'n voorkeur heeft.
Ik heb ook geen idee.Hij is ook erg wisselend in zijn gedachten over de vrouwen.Over die Gea zegt hij tegen zijn vriend dat haar innerlijk hem niks doet en toch laat hij haar blijven.Degene die hij wegstuurde vanavond had hij voor mijn gevoel toch wel wat mee.
Hier ook een trouwe kijkster! Had ook niet verwacht dat Emmy er uit ging gister. Dacht zelf dat Jessica er uit zou gaan maar nu vertelde hij weer dat juist zij een grote kanshebber is. Vind Monique er wel bij passen maar omdat Gea zo'n favoriet is bij de kinderen verwacht ik dat ook zij volgende week eruit gaat. En dat hij dan voor Jessica of Gea gaat kiezen.
Ik kijk het ook! Afgelopen zomer zijn wij een dagje op Texel geweest en heel toevallig op de boerderij van boer Christiaan terecht gekomen. Wat een heeeeerlijk ijs!!! Ik heb geen idee wie hij gaat kiezen, ik denk niet dat 'ie Gea kiest, op haar fb schrijft ze over bepaalde aktiviteiten zonder Christiaan...
Ik vind het ook een super leuk programma en ben dan ook trouwe kijker vanaf het begin. Ik vind zelf Gea de leukste en daarna Monique. Dacht na het zoenmoment ook wel dat zij het automatisch wel zou worden. Had ook niet verwacht dat hij Jessica zo hoog had zitten. Dacht dat ie direct na het hele Defno dit,Defno dat gebeuren haar weg zou sturen. Maar blijkbaar heeft haar stoere kant mt het motorcrossen hem wel heel erg verast. Emmy vond ik eerlijk gezegd een beetje te emo en te onzeker. Ook tijdens het 'dump" gesprek 2 keer vragen mag ik een knuffel brrrr. Vind hem een hele knappe leuke vrolijke boer maar hij laat duidelijk merken dat ie niet van gezeik houd,zegt ie zelf ook herhaardelijk. Denk niet dat dit een man is waar je te veel tegen moet (in zijn ogen) zeuren over voor jou belangrijke dingen. Ook vond ik da hij in mijn ogen best onredelijk was over het niet springen van Gea. Als je dat nou niet durft. Hoop echt dat hij voor Monique of Gea kiest, vind Jessica gewoon niet zo vrolijk. Kan ook komen door dat gedoe met haar kind toen. Maarje we gaan het zien
Knappe boer?! Niet mijn smaak en ik vind het echt een Sjonnie, dat haar en die oorbellen. Zijn hele manier van praten en doen. De vrouwen vind ik veel te leuk voor hem. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat ze zo voor hem vallen. En ook belachelijk hoe hij op Gea reageerde omdat ze niet zo gek is om uit een vliegtuig te springen... met zijn "gewoon doen" bestempelde hij haar een beetje als de "party pooper". Ik zou het ook niet doen, goede vriend van mij is een paar maanden geleden nog te pletter gevallen. Dank je de koekoek!
Vind die vent niet de moeite om voor uit een vliegtuig te springen En ik vind minimaal 2 van die dames niet zijn type, vooral die in de keuken stond met hem. Die karakters matchen echt totaal niet die hebben binnen de kortste keren ruzie. Ik zie zo'n ernstig zonnebank gebruinde dame trouwens niet met haar laarzen tussen de koeien staan hoor...
Ik had verwacht dat hij voor Emmy zou gaan,een leuke vlotte meid die wat ik dacht te zien goed bij hem zou passen. Monique is in mijn ogen een beetje achter de hand,vertrouw haar niet zo...
Leuk om te lezen dat er meerder vrouwen toch naar dit progamma kijken! Ik vind Gea ook geen type om op de boerderij te wonen,ik vind haar zelf persoonlijk ook te overdreven.Emmy had ik ook niet het idee van dat hij haar nog zag zitten,ze komt amper in beeld met hem en ik had echt het idee dat hij haar naar huis zou sturen. @Sannebc: grappig dat jij daar afgelopen zomer een ijsje gegeten hebt!
Ik vind het juist andersom als sommigen van jullie! Ik vind Christiaan juist een leuke man die tegen iedereen vriendelijk is en niemand achter wil stellen Die vrouwen vind ik eerder zeikerds hoor Ik denk dat Monique wel bij hem past.
Ik denk ook dat het Monique gaat worden. Die vrouwen zitten soms wel erg te miepenmaar het lijkt me ook niet zo makkelijk om met een paar vrouwen in 1 huis te zitten en te azen op dezelfde vent
Ik moest wel heel hard lachen toen Gea met Christiaan een gesprekje ging doen en dat ze toen per ongeluk tegen Monique aanstootte bij het weglopen. Je had toen Monique haar gezicht moeten zien! Niet vaak iemand zo kwaad en jaloers zien kijken als haar haha Maar ik snap ook wel dat je jaloers word als je die man echt leuk vindt en andere vrouwen hem ook proberen te veroveren...
Ja ik zag het ook! Ik dacht nog: Oehhh...die kijkt vuil haha! We moeten helaas een week overslaan met kijken want er is weer voetbal op tv aankomende week:x
Ja jammer dat we nu langer op een nieuwe aflevering moeten wachten... ben wel heel benieuwd wie er nu uit zal gaan..