Ik zit enorm te twijfelen over de aanschaf van een lodger wrapper of bunker. Wat is nou handiger, wat gebruik je vaker? Shelter lijkt me minder. Dat is alleen voor in de maxi cosi en als draagdoek, toch? Maar wat is het verschil nu precies tussen een bunker en een wrapper? Kan bunker wel in de maxi cosi en wrapper niet?
De Wrapper is meer voor de maxi cosi en in de wagen bak. De bunker is echt voor inde kinderwagen het zit gedeelte. Omdat deze te groot is voor de bak en dan te warm is. wij hebben de bunker gebruikt in de kinderwagen tijdens de koude wintermaanden. Heerlijk warm. In de MC hadden we een wrapper van de prenatal en later een slaapzak van MC. In de bak had ik gewoon een dekentje
De shelter kan zowiezo in de maxicosi, de bunker is voor de buggy en volgens mij te groot voor de maxicosi (ik heb hem niet). De wrapper is een wikkeldeken, en volgens mij zit er geen gat in voor in de maxi cosi. Ik had een fleece shelter en was er zeer tevreden over, ik heb nu voor de nieuwe beeb een katoene versie gekocht, kan niet wachten tot ik hem erin kan doen
Voor het zitgedeelte van de stokke heb ik gewoon de voetenzak van stokke, dus een bunker heb ik dan niet nodig lijkt me...? Heb nog geen dekentje of lakentje voor de kinderwagenbak in de stokke.... daar kan ik dan best een wrapper voor kopen?
Het zijn 2 compleet verschillende dingen. De bunker moet je zien als een universele voetenzak en de wrapper als een wikkeldoek (zonder gaten voor maxi cosi) Ik heb ze alledrie (ook shelter) en heb de shelter gebruikt als voetenzak in de maxi cosi (veel gebruikt!) de bunker gebruik ik als voetenzak in de wandelwagen en heb hem ook in de winter gebruikt in de kinderwagenbak, lekker warm. De wrapper heb ik eigenlijk nooit gebruikt, zonde aanschaf achteraf!
Zou dekentjes kopen voor in de bak aangezien de zomer er aan komt en een wrapper best warm is. Heb ook een orginele zak bij onze Mura maar vond de Bunker toch warmer met de vrieskou. Lodger heeft ook hele mooie dekentjes voorals je toch iets van Lodger wilt
Een dekentje in de bak is nog wel prima, maar ik vind een lakentje in die bak zo'n gedoe.... hmm... lastig!
Had zelf een lakentje en het orginel MC mura dekentje in de bak. Dwars opmaken dan heb je niet zo/n bult onder het matrasje. Hema heeft ook leuke wiegdekentjes deze passen het beste in de wagen. Wij hadden bv deze in de wagen. Gekregen toen in zwanger was. dus hadden we ook gebruikt als het een meisje was geweest, maar wij hebben dan ook een blauwe wagen. HEMA - baby - bed - ledikantdeken
ik heb de bunker wel gebruikt in de wagenbak(bugaboo) en deze pastte fijn....wisselde af met de 2 wrappers....vond ze echt super fijn.... de bunker ga ik komende winter gewoon in het buggy gedeelte gebruiken. een shelter hebben we ook, maar nooit gebruikt, vond de orginele zak van de mc wel fijn, en de red castle wikkeldoek!!