Heeft iemand DE tip

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wij hadden er ook erg last van. Van de week in de bak gespoten met zo een roxasect spuitbus en alles was dood

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn ouders kopen bij de ah van die bruine papieren zakken speciaal voor de container. Misschien helpt dat?

Ben blij dat ik een bak in de grond heb! Lijkt me heel vies al die beestjes!

3. Soit

Soit Niet meer actief

Hier ook, zoooooo vies. Vandaag eindelijk mijn moed bij elkaar geraapt en gepoetst met een lange borstel en veel chloor. Ga nu toch maar weer van die afbreekbare zakken kopen bij de action. Vieze containers, zeker deze warme zomer.

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier geen last van maden, poepluiers gaan in een zakje en vlees ook!

5. captain

captain Niet meer actief

`Strooi zout, droogt uit, en de maden haten het, als de bak leeg is, schoonmaken, laag zout er in, papieren zak, en als je iets hebt waar ze op af komen, zout er op, is de container op de helft vol geheel strooi zout erop.
    Eventueel als de container droog is, stro onder in de bak met zout er op, op de helft laag stro met zout er op.

Wel strooi zout gebruiken, niet gewoon zout, daarom koop ik in de winter een zak extra voor de zomer.

Geen last meer sinds ik dit stug vol houd, en woon je in een vogelrijke buurt, laat de container een dagje openstaan als je niet thuis bent, de vogels vinden het heerlijk.

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Alle etensresten gaan in de keuken in de afvalbak, zak goed dicht en in de grijze container. Op deze manier nog nooit last van maden gehad. Goed scheiden is het dan wel niet, maar dat liever dan maden. ;)

7. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik gooi elke keer als hij net geleegd is een volle emmer water er in met een halve liter azijn.

De rest van de zooi gaat in de komende twee weken de bak in en dan wordt ie gelijk schoon gespoeld bij het legen.

Nooit maden

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Open laten staan voor de vogels

Deel Deze Pagina